SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Shell szuka agencji do współpracy przy globalnych projektach reklamowych

Shell chce zatrudnić dodatkową małą agencję reklamową, która współpracowałaby z JWT przy globalnym, wartym około 240 miliardów dolarów budżecie kreatywnym.

Obecnie Shell jest na etapie przygotowywania tzw. krótkiej listy kreatywnych agencji z całego świata, które miałyby powalczyć o zlecenia ad hoc przy globalnych projektach reklamowych koncernu paliwowego.

W styczniu tego roku Shell ogłosił także przetarg na globalny budżet medialny, za który obecnie odpowiada dom mediowy MediaCom (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Shell szuka agencji do współpracy przy globalnych projektach reklamowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl