Serwisy z sieci IDMnet w czerwcu br. odwiedziło ponad 1,3 mln użytkowników więcej niż w maju. Dzięki temu sieć zyskała prawie 7 punktów procentowych zasięgu i awansowała na pierwsze miejsce.
Pozycję lidera na rzecz IDMnetu utraciła Grupa ARBOinteractive, której strony zanotowały w czerwcu prawie 500 tys. real users i ok. 2,5 punktu proc. zasięgu więcej niż miesiąc wcześniej. Na trzecim miejscu pozostało Google, którego serwisy w skali miesiąca zyskały ok. 200 tys. polskich użytkowników. Natomiast wśród polskich portali horyzontalnych największy zasięg reklamodawcom oferował Onet. Należąca do Wirtualnej Polski sieć AdTotal miała większy zasięg niż wszystkie strony WP i Orange. Za to sieci reklamowe Agory - Glossy Media i BusinessAdNetwork - mają mniejsze zasięgi niż Grupa Gazeta.pl.

W zestawieniu znalazły się również należące do IDMnetu sieci tematyczne 4clover, AdAction network, Budowia i ZdrowieNet oraz sieci ARBOnetwork i BizOn media z portfolio Grupy ARBOinteractice.

Powyższe zestawienie przygotowano na podstawie danych z badania Megapanel PBI/Gemius.











