Słabszy start "Tańca z gwiazdami"

Czwarta edycja programu "Taniec z gwiazdami" cieszy się mniejszym zainteresowaniem niż poprzednia. Program oglądają głównie kobiety i widzowie z podstawowym wykształceniem.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Pierwsze trzy odcinki czwartej edycji programu "Taniec z gwiazdami" oglądało w niedzielne wieczory w TVN  średnio ponad 6 milionów widzów. To mniej niż podczas wiosennej edycji programu - wynika z danych Nielsen Media Research.

  Total IndividualsTotal Individuals16-49AMRSHR %SHR %10-09-2006598598238,94%35,84%17-09-2006603568439,58%34,89%24-09-2006620172438,95%35,16%IV edycja606948439,16%35,30%

  19-03-2006724760438,67%40,59%26-03-2006709645638,49%41,64%09-04-2006674014638,55%38,60%III edycja704343838,58%40,36%

  11-09-2005436385428,88%31,77%18-09-2005406994125,71%27,56%02-10-2005404724024,76%25,79%II edycja416312626,44%28,39%

  16-04-2005288908719,87%20,66%23-04-2005363102724,61%24,60%30-04-2005334174324,29%23,09%I edycja328778122,87%22,79%

Czwartą edycję "Tańca z gwiazdami" oglądają głównie kobiety i osoby z wykształceniem podstawowym.

  TargetTotal IndividualsVariableADH %Profile HeaderProfile DetailsSexMales35,89%Females64,11%Age4-93,17%10-155,62%16 - 193,08%20 - 244,17%25 - 297,42%30 - 346,45%35 - 397,50%40 - 445,73%45 - 499,02%50 - 5412,31%55 - 5911,12%60+24,40%City sizeRural25,70%< 50 tys.26,10%50-100 tys.9,62%100-200 tys.11,62%> 200 tys.26,96%ProfessionTop management8,73%Medium level16,33%Workers & farmers14,40%Retired37,99%Others22,55%EducationLow41,37%Secondary34,47%High15,37%Other8,79%dane: AGB Nielsen Media Research, przygotowane dla Wirtualnemedia.pl

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z NASK odchodzi szef komunikacji

Z NASK odchodzi szef komunikacji

Operatorzy IPTV dodają nowe kanały pokazujące na żywo polskie kurorty i miasta

Operatorzy IPTV dodają nowe kanały pokazujące na żywo polskie kurorty i miasta

PR Calling z własną marką Nagrywki

PR Calling z własną marką Nagrywki

Instagram uruchamia Reels na telewizorach. Nowa aplikacja na Amazon Fire TV

Instagram uruchamia Reels na telewizorach. Nowa aplikacja na Amazon Fire TV

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Polska Press Grupa w projekcie Obywatel Bielik. Udostępni dane

Polska Press Grupa w projekcie Obywatel Bielik. Udostępni dane