„Ślub od pierwszego wejrzenia” na antenie TVN pokazywany jest w poniedziałki o godz. 22.30, począwszy od 11 września br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków show (do 25 września) wyniosła 840 tys. osób, co przełożyło się na 9,63 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 12,94 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,21 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/950-tys-widzow-pierwszej-randki-w-jesiennej-ramowce ##
Widownia programu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich oglądało średnio 716 tys. osób, drugi - 894 tys., a trzeci - 908 tys.

W porównaniu do pierwszej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., program stracił 560 tys. widzów. Wówczas po pierwszych trzech tygodniach produkcja gromadziła średnio 1,40 mln widzów, co przekładało się odpowiednio na 15,12 proc., 19,75 proc. i 17,50 proc. udziału.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kuba-wojewodzkiego-stracil-130-tys-widzow ##
TVN w paśmie nadawania „Ślubu od pierwszego wejrzenia” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwszy wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest Polsat z udziałem na poziomie 11,54 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne. Trzecia jest TVP1 (7,62 proc.; również filmy), a czwarta - TVP2 (7,59 proc.; „Bake off - Ale ciacho!”, „Bake off - Ale przepis” i początek filmów dokumentalnych).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie 16-49 liderem jest już TVN.

Koncepcja programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” polega na tym, że ślub biorą osoby, które nigdy wcześniej się nie znały. Pary dobierają naukowcy na podstawie kryteriów takich jak testy psychologiczne, wzrost czy doświadczenie życiowe. Show zrealizowany został na bazie duńskiego formatu „Gift Ved Forste Blik.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jesienna-ramowka-tvn-2017-dwie-nowosci ##











