SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Trójka z największym spadkiem, Jedynka z najgorszym wynikiem w historii. Rosną TOK FM i Antyradio

W drugim kwartale br. na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce znalazło się RMF FM. Największy wzrost słuchalności w zestawieniu zanotowało TOK FM. Na czele spadków była Trójka, a PR I Polskiego Radia miał najgorszy wynik w historii badania - raport Wirtualnemedia.pl.

Article

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od kwietnia do czerwca 2017 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 25,1 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 0,3 pkt. proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 13,4 proc. W fali kwiecień-czerwiec 2017 wynik tej stacji wyniósł 14 proc.

Na ostatnią lokatę podium awansowała publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 7,9 proc., po spadku o 0,1 pkt. proc. To najniższy wynik PR I Polskiego Radia w historii badania Radio Track.

Z kolei na czwarte miejsce spadła Trójka z wynikiem na poziomie 6,7 proc. Udział PR 3 poszedł w dół o 1,4 pkt. proc. Jednocześnie był to zdecydowanie największy spadek w zestawieniu.

W połowie maja br. redaktor naczelny radiowej Trójki Adam Hlebowicz i jego zastępca Szymon Sławiński zostali odwołani przez zarząd Polskiego Radia. Na nowego szefa stacji wybrano Wiktora Świetlika, a jego zastępcą został Wojciech Surmacz.

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, Adam Hlebowicz rozpoczął pracę z Instytucie Pamięci Narodowej, obejmując stanowisko zastępcy dyrektora biura edukacji narodowej. Z naszych informacji wynika, że także Szymon Sławiński miał rozpocząć pracę w IPN na stanowisku kierowniczym.

Pierwszą piątkę zamyka z kolei VOX FM, którego udział w badanym okresie wyniósł 4,2 proc. (bez zmian).

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 0,5 pkt. proc., pochwalić się mogło TOK FM, które zajęło 6. pozycję. Wynik tej stacji zwiększył się do 2,3 proc.

Duży wzrost odnotowało również Antyradio, które w zestawieniu było siódme. Jego średni udział zwiększył się o 0,4 pkt. proc. do 1,7 proc.

11. miejsce z wynikiem na poziomie 0,4 pkt. proc. zanotowało Polskie Radio 24. Stacja ta jest nadawana analogowo od początku września ub.r., gdy przejęła ona częstotliwości wykorzystywane wcześniej przez Czwórkę. Dla porównania, Program IV Polskiego Radia w drugim kwartale 2016 roku też miał 0,4 proc. udziału (stacja ta w zestawieniu również była 11.).

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Trójka z największym spadkiem, Jedynka z najgorszym wynikiem w historii. Rosną TOK FM i Antyradio

64 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mietek
DOBRA ZMIANA pełną parą... głosujcie dalej na tych komuchów z pis!
odpowiedź
User
przerażony złem i cynizmem
Dla PiSowskich funkcjonariuszy te wyniki nie mają znaczenia. Oni będą się nawet cieszyć bo oznaczają jednak że ich działania propagandowe docierają do jakiejś części ludzi. Szkoda tylko że nie widzą że niszczą zaufanie do mediów a publicznych w szczególności. Oni są chyba zadowoleni że niszczą.
odpowiedź
User
ancymon
ja to słucham, siłą rozpędu i przyzwyczajenia, ale z rana często wuj mie szczela gdy słyszę ulizany głos Lisickiego
97 15
odpowiedź
User
ancymon
ale może dla odmiany ciepne antyradio na próbę
46 9
odpowiedź
User
Maciej konserwatywny
Ja i cała moja konserwatywna rodzina, jak również wszyscy moi konserwatywni przyjaciele i znajomi popieramy dobrą zmianę w Polskim Radiu! Polskie Radio zmieniło się na lepsze i tylko niedorzeczne lewaki mogą uważać, że skoro słupki słuchalności spadły to znaczy, że jest źle. Ale takim lewakom śmiało polecam RMF FM - ma najwyższe słupki słuchalności, czyli według lewackiego toku myślenia jest najlepsze i warto go słuchać namiętnie...

Cieszę się, że Polskie Radio propaguje najważniejsze konserwatywne wartości i że są ludzie, którzy jeszcze nie zgłupieli i chcą słuchać takiego radia, a nie jakichś RMFów, Zetów, Toków, Voxów itp. Zadzwoniłem dziś rano do znanej działaczki konserwatywnej - Krychy z Wałbrzycha i nawet ona podziela moje zdanie, a to oznacza, że mam rację.

Dość lewactwa! Lewactwo trzeba przewietrzać!
odpowiedź
User
maja
Przestałam słuchać a jeszcze płacę. Taka głupia jestem;-(
43 7
odpowiedź
User
zamaskowany
Proszę państwa, każdy inteligentny czytelnik wie, że wszystko, co jest ambitne i wartościowe, z reguły jest niszowe i nie zgromadzi tylu odbiorców, ile potrafi zgromadzić komercyjno-lewacka papka. Ktoś, kto jara się wyłącznie słupkami oglądalności i nie próbuje analizować zawartości merytorycznej, po prostu się błaźni i kompromituje. Polskie Radio przeszło przez ostatnie 1,5 roku rewelacyjną zmianę, nastawiło się na innego, lepszego odbiorcę. Wreszcie można powiedzieć, że Polskie Radio wypełnia misję, szczególnie PR1 i PR24 (tylko Trójkę warto byłoby jeszcze trochę "dowietrzyć", bo wciąż jest za słabo "przewietrzona", ale nie tracę jeszcze nadziei).

Pozdrawiam lewaków, których interesują wyłącznie słupki słuchalności i mam z was niezły ubaw, buhahahahahahahahahaha!
odpowiedź
User
wlad
Tak się złożyło że przez 10 minut musiałem kiedyś słuchać TOK FM. To radio dla paranoików z obsesją na punkcie PIS. Jak się zbierze miłośników KOD to ich liczba pokryje się ze słuchaczami TOK FM.
31 89
odpowiedź
User
Krycha z Wałbrzycha
Potwierdzam wszystko, co napisał Maciej i rzeczywiście dzwonił do mnie dzisiaj o 6 rano, żeby się upewnić, czy ma rację.

Polskie Radio jest prawdziwie polskim mediom, które propaguje konserwatywne wartości, w szczególności postawy patriotyczne i katolickie. Lewakom się nie podoba, ale jak powszechnie wiadomo, lewacy głosu nie mają. To znaczy w teorii mają, ale w praktyce my konserwatyści nigdy nie będziemy liczyć się z ich głosem, bo zawsze tak było, tak jest i zawsze bęzie, że to my mamy rację i nie potrzebujemy "mądrych rad" lewaków!!!!!!!!!!!!!! Olewamy was, bo wy nic nie rozumiecie i nie wiecie o co chodzi w mediach publicznych, chcecie by Polskie Radio ścigało się o słupki oglądalności z mediami komercyjnymi itd. Nic z tego, konserwatywne wartości są niezłomne i zawsze zwyciężą, a lewactwo zawsze będzie przewietrzane.
14 80
odpowiedź
User
Krycha z Wałbrzycha
Potwierdzam wszystko, co napisał Maciej i rzeczywiście dzwonił do mnie dzisiaj o 6 rano, żeby się upewnić, czy ma rację.

Polskie Radio jest prawdziwie polskim medium, które propaguje konserwatywne wartości, w szczególności postawy patriotyczne i katolickie. Lewakom się to nie podoba, ale jak powszechnie wiadomo, lewacy głosu nie mają. To znaczy w teorii mają głos, ale w praktyce my konserwatyści nigdy nie będziemy liczyć się z ich głosem, bo zawsze tak było, tak jest i zawsze bęzie, że to my mamy rację i nie potrzebujemy "mądrych rad" lewaków!!!!!!!!!!!!!! Olewamy was, bo wy nic nie rozumiecie i nie wiecie o co chodzi w mediach publicznych, chcecie by Polskie Radio ścigało się o słupki oglądalności z mediami komercyjnymi pokroju TOK FM itd. Nic z tego, konserwatywne wartości są niezłomne i zawsze zwyciężą, a lewactwo i tak (wcześniej czy później) zostanie przewietrzone. Tyle w temacie.
8 49
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing