SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

SmakoMyk - nowy produkt od marki Winiary (wideo)

W telewizji i prasie trwa kampania reklamująca wprowadzaną przez Winiary przyprawę SmakoMyk. Akcja podkreśla, że produkt nie dominuje smaku potraw, tylko go uzupełnia.

Kreacja kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek przyprawę SmakoMyk jest oparta na nazwie tego produktu. Na początku 30-sekundowego spotu wykorzystywanego w tej akcji przedszkolaki zastanawiają się, co to jest "myk", natomiast dalsza część filmiku pokazuje zastosowanie promowanej przyprawy. Przekaz podkreśla, że produkt - przeznaczony głównie do drugich dań, sałatek i przekąsek - nie wymaga gotowania i nie dominuje smaku potraw, tylko go uzupełnia.




Kampania od kwietnia jest prowadzona w telewizji (TVP, Polsat, TV4, Polsat 2, Polsat Cafe, Animal Planet, TVN, TVN 7, TVN Style i stacje z pakietu At Media) oraz prasie. Kreację kampanii - zaplanowanej w telewizji do 24 maja, a w prasie do końca czerwca - przygotowała agencja reklamowa Publicis, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.

Dołącz do dyskusji: SmakoMyk - nowy produkt od marki Winiary (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl