SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Smyk & spółka - rusza program lojalnościowy sklepów Smyk

Sieć sklepów Smyk wystartowała z własnym programem lojalnościowym o nazwie Smyk & spółka, w którym uczestnicy mogą zbierać wirtualne puzzle oraz wymieniać je na bony rabatowe.

Smyk & spółka to program lojalnościowy przygotowany dla stałych klientów stacjonarnych salonów Smyk oraz sklepu internetowego smyk.com.

Każdy klient, który w jednym ze stacjonarnych sklepów Smyk lub przez stronę internetową smyk.com wypełni formularz zgłoszeniowy do programu, będzie mógł zbierać punkty w postaci puzzli. Podczas kolejnych zakupów po okazaniu karty sprzedawcy lub wykonaniu zakupów przez stronę smyk.com, punkty będą dodawane do konta uczestnika po 30 dniach od dnia zakupu (po czasie umożliwiającym ewentualny zwrot).

Po zebraniu 333 puzzli uczestnik programu otrzyma bon o wartości 10 zł. Gdy na koncie zostanie zebranych np. 999 puzzli, wartość bonu wyniesie wielokrotność tej kwoty, czyli w tym przypadku 30 zł. W ten sposób uczestnicy klubu będą mogli otrzymać do 100 zł na kolejne zakupy. Bony będą wysyłane drogą elektroniczną - e-mailem lub SMS-em. W każdej chwili na stronie program.smyk.com będzie dostępny aktualny stan konta, więc uczestnicy będą mogli na bieżąco kontrolować liczbę swoich puzzli.

Podczas rejestracji w programie organizatorzy zachęcają do podania dodatkowych danych, takich jak imię, data urodzenia i płeć dziecka, dla którego najczęściej dokonywane są zakupy w sklepach Smyk. Nie ma wymogu, aby był to potomek uczestnika programu, czy kogoś z jego rodziny. Właściciel konta może zaprosić do udziału w programie bliskie mu osoby. W ten sposób powstaje drzewo rodzinne, skupione wokół niego. Wszyscy nowi członkowie mogą wspólnie zbierać puzzle, a dostęp do kalendarza przypomni im o ważnych wydarzeniach z życia najmłodszego członka "rodziny". Dodatkowo, założyciel konta może udostępniać bliskim listy wymarzonych prezentów dziecka.

Ponadto uczestnicy programu jako pierwsi będą otrzymywać informacje o specjalnych ofertach i rabatach. Z kartą Smyk & spółka będzie można dokonać zwrotu bez konieczności posiadania paragonu (zgodnie z zasadami zwrotów w sklepach Smyk). Bony będzie też można łączyć z innymi promocjami.

Smyk to największa w Polsce sieć sklepów specjalistycznych dla dzieci. Jej historia sięga lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku. Obecnie sieć sklepów SMYK obejmuje ponad 130 punktów sprzedaży oraz sklep internetowy.

Dołącz do dyskusji: Smyk & spółka - rusza program lojalnościowy sklepów Smyk

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PM
Tak gwoli dopowiedzenia: z wdrożenie odpowiedzialna jest Loyalty Point: http://www.loyaltypoint.pl/
odpowiedź
User
Ktos
Program dla tych, którzy kupują regularnie. Dla tych co tylko od świąt do świąt to porażka... Dopiero po 30dniach naliczają sie punkty, które zamienione w bon są do wykorzystania ale tylko przez 30dni... :(
odpowiedź