Soki Fortuna w odświeżonych opakowaniach i z nowym hasłem

Do sprzedaży zaczęły trafiać zmienione opakowania soków Fortuna (produkowanych przez firmę Agros-Nova), które zaprojektowała agencja Czteryczwarte Brand Design. Znajduje się na nich nowe hasło marki: „Mniej znaczy więcej!”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kolorem wiodącym nowych opakowań soków Fortuna jest biel, na której umieszczone zostały treści o produktach: grafiki owoców i warzyw oraz informację o smaku, znajdującą się na czarnym panelu.

Na samej górze opakowań, nieco wyżej niż wcześniej, jest odświeżone i uproszczone logo marki.

grafika

Odświeżenie opakowań jest wynikiem zmiany strategii Fortuny, która ima podkreślać naturalność i zdrowie płynące z produktów przygotowanych w oparciu o same owoce i warzywa, bez zbędnych dodatków. Ma to również odzwierciedlać nowe hasło marki: „Mniej znaczy więcej!”.

grafika

W październiku w odświeżonych opakowaniach litrowych do sprzedaży trafią soki pomidorowe i najważniejsze owocowe. W listopadzie i grudniu zmienią się opakowania pozostałych smaków w kartonach litrowych oraz wszystkie produkty w szklanych butelkach 0,3 l. Zmiana szaty graficznej nie obejmuje wszystkich linii dziecięcych oraz wprowadzonej w maju linii napojów w opakowaniach półlitrowych (więcej na ten temat), które są już zgodnych z nową strategią marki.

grafika

Przypomnijmy, że w połowie br. zmodyfikowane zostały opakowania i identyfikacja wizualna innych produktów Agros-Novy: dżemów, koncentratów i sosów Łowicz (więcej na ten temat) oraz soków  i napojów Tarczyn (zobacz szczegóły). Za wszystkie te redesigny odpowiada agencja Czteryczwarte Brand Design.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem