Soki Kubuś w „Dziecięcych standardach” (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa soków Kubuś, promowana hasłem „dziecięce standardy”. Za kreację odpowiada agencja Brasil, a za zakup mediów Mindshare.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Soki Kubuś w „Dziecięcych standardach” (wideo)

W nowej reklamie soków Kubuś (Maspex) główną rolę odgrywają dzieci – w spocie widzimy je w czasie beztroskiej zabawy na świeżym powietrzu. Lektor w tle informuje, że najmłodsi „zawsze dają z siebie 100 procent”. Podobnie przedstawione są soki Kubuś  - jako powstające wyłącznie ze świeżych owoców, bez dodatku cukru i w wygodnym opakowaniu.

Spot można zobaczyć m.in. w internecie. Jest to pierwsza reklama z serii „Dziecięce standardy”, w których marka pokaże, jak odpowiada na dziecięce oczekiwania i spełnia wymagania rodziców.

Za kreację spotu odpowiada agencja Brasil a za zakup mediów - Mindshare.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online