SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada sprzedaż dwutygodników, „Przyjaciółka” cały czas na czele (top 23)

W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników utrzymała się „Przyjaciółka”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Kaczor Donald”, a najwięcej stracił „Naj”.

Średnia sprzedaż ogółem poradnikowej „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w pierwszych trzech kwartałach 2013 roku wyniosła 373 879 egz. i w porównaniu do takiego samego okresu 2012 roku była niższa o 18,06 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Z piątego na drugie miejsce awansował telewizyjny dwutygodnik „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak spadła w skali roku o 2,35 proc. do 371 264 egz.

Natomiast z miejsca drugiego na trzecie spadł najpopularniejszy magazyn people, czyli „Party” (Edipresse Polska), którego średni wynik sprzedażowy w badanym okresie zmniejszył się o 19,62 proc. do poziomu 359 572 egz.

Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł zajmujący 21. miejsce dwutygodnik „Kaczor Donald” (Egmont Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w okresie od stycznia do września br. wzrosła bowiem o 1,11 proc. i wyniosła 26 936 egz. Rok wcześniej magazyn ten był jednak 20.

Z kolei najwięcej stracił dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), do lipca ub.r. był miesięcznikiem. W pierwszych dziewięciu miesiącach br. sprzedawał się on średnio w liczbie 195 068 egz. W stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej (od lipca do września ub.r.) jego wynik zmniejszył się o 42,85 proc. Był to jednocześnie największy spadek w zestawieniu, a „Naj” spadło z miejsca szóstego na dziewiąte.

W pierwszej dziesiątce zestawienia cztery pozycje zajęły magazyny poradnikowe, a trzy miejsca przypadły pismom z segmentu people. Ponadto w top 10 znalazły się dwa dwutygodniki telewizyjne oraz pismo z segmentu real life stories.

Wirtualnemedia.pl

I-III kwartał

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

480 244

374 394

373 879

557 704

458 270

456 272

Tele Świat

543 687

376 264

371 264

538 722

380 216

380 216

Party Życie Gwiazd

480 625

359 635

359 572

559 172

448 103

447 314

Tina

426 999

313 511

313 506

541 211

393 034

393 034

Show

441 182

308 710

308 710

567 650

443 175

443 175

Flesz Gwiazdy & Styl

314 963

216 020

215 536

386 598

291 970

291 970

Pani Domu

283 702

215 634

215 533

350 792

269 697

269 697

TV14

304 418

202 836

202 836

324 480

211 213

211 213

Naj

287 254

195 073

195 068

488 294

341 342

341 342

Z Życia Wzięte

342 461

188 206

188 206

385 524

218 648

218 648

Viva

270 218

178 452

178 437

305 873

219 172

219 172

Świat Seriali

273 887

168 252

168 252

315 715

206 820

206 820

Bravo

219 164

152 266

152 266

246 313

173 917

173 917

Grazia

292 350

151 040

150 890

-

-

-

Gala

230 807

140 179

140 064

251 349

142 413

140 208

Takie jest Życie

209 982

110 081

110 081

233 318

128 329

128 329

Sukcesy i Porażki

198 905

109 630

109 630

212 521

123 858

123 858

Relaks

188 640

100 129

100 129

215 637

110 352

110 352

Bravo Sport

131 198

97 678

97 678

143 269

103 894

103 894

Ekran TV

110 477

65 844

65 844

114 431

68 950

68 950

Kaczor Donald

44 587

26 936

26 936

44 931

26 639

26 639

Forum

56 267

23 401

22 967

-

-

-

Medical Tribune

19 143

13 936

13 935

20 000

15 965

15 963

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż dwutygodników, „Przyjaciółka” cały czas na czele (top 23)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
v
Co raz mniej chętnych na szmire badzieiwe i medialna papke
odpowiedź