We wrześniu 2013 roku średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Zachodniego” (Polskapresse) wyniosła 47 650 egz., czyli o 11,09 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugiej pozycji uplasowała się „Gazeta Pomorska” (Media Regionalne), której średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 11,98 proc. do 46 147 egz.
Na podium znalazł się jeszcze „Głos Wielkopolski” (Polskapresse), który rok temu był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 34 082 egz., po spadku o 8,56 proc.
Z kolei największy spadek zanotował „Kurier Poranny” (Media Regionalne), który w zestawieniu znalazł się na miejscu 22. Średni wynik tej gazety we wrześniu 2013 roku zmalał o 16,30 proc. i ostatecznie wyniósł 6 845 egz.

Dane dotyczą wszystkich dzienników regionalnych i lokalnych z bazy ZKDP.











