SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spadki w segmencie pism luksusowych, najwięcej traci „Glamour”

Niemal wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe kierowane do kobiet zanotowały w styczniu br. spadki sprzedaży, największy z nich dotknął „Glamour”. W górę poszła sprzedaż jedynie „Zwierciadła” i „In Style”.

Liderem rankingu pozostał "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w styczniu br. wyniosła 224 050 egz. i była niższa o 1 proc. niż w analogicznym okresie 2009 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą ogółem na poziomie 163 120 egz. - znalazł się „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska), który w porównaniu do stycznia 2009 roku zanotował spadek wynoszący 3,2 proc.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Joy”, także wydawany przez Marquarda, który rozszedł się w nakładzie 151 943 egz. (w dół o 19,3 proc.).

Największy spadek w rankingu dotyczył magazynu „Glamour” (G+J Polska), którego sprzedaż ogółem w styczniu 2010 roku w stosunku do analogicznego miesiąca ub.r. zmniejszyła się aż o 23,8 proc. do 96 458 egz.

Wzrosty w segmencie zanotowały jedynie „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło), którego sprzedaż wzrosła o 14 proc. do 105 031 egz. oraz „In Style” (Burda Media Polska) – w tym przypadku wzrost wyniósł 12,8 proc. do 83 063 egz.

Magazyn „Hot Moda & Shopping” ukazał się w styczniu br., ale miał wydanie łączone styczniowo-lutowe, pozostające w sprzedaży przez dwa miesiące. 

 styczeń
Wirtualnemedia.pl20102009
ZKDPSprzedaż ogółem
Twój Styl224 050226 294
Cosmopolitan163 120168 481
Joy151 943188 339
Avanti137 291154 434
Pani111 742113 096
Zwierciadło105 03192 138
Glamour96 458126 535
In Style - Edycja Polska83 06373 653
Elle67 88975 912
Uroda65 91571 824
Shape27 05329 161
Sukces22 08628 194
Hot Moda & Shopping-102 357


Porównując dane ze stycznia br. do danych z grudnia ub.r. widać, że największy wzrost sprzedaży zanotował miesięcznik „Cosmopolitan”, a spadek - „Shape”. 

 styczeńgrudzień
Wirtualnemedia.pl20102009
ZKDPSprzedaż ogółem
Twój Styl224 050239 082
Cosmopolitan163 120109 601
Joy151 943173 054
Avanti137 291172 102
Pani111 742102 595
Zwierciadło105 031123 322
Glamour96 45889 016
In Style - Edycja Polska83 06379 124
Elle67 88964 428
Uroda65 91546 409
Shape27 05338 247
Sukces22 08618 962
Hot Moda & Shopping-49 018


 

Dołącz do dyskusji: Spadki w segmencie pism luksusowych, najwięcej traci „Glamour”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cudny
I bardzo dobrze! Glamour to wstrętna i niejadalna papka, podana
kiczowato, z wianuszkiem błędów ortograficznych i literówek wokół... Na deser zaś dramatyczny layout i niestrawna treść...G+J się kończy...bez stylu i klasy.
odpowiedź
User
zapraszam na:
http://clothingmarketing.blogspot.com/2010/04/g-as-guccis-genitalia-almost.html
odpowiedź
User
czytelnik
Wolałam to pismo jak była Pani Grażyna Olbrych naczelna
odpowiedź