Spadła widownia serialu “Czas honoru”

Średnia widownia czwartej serii “Czasu honoru” wyniosła 2,17 mln widzów, czyli mniej niż śledziło nadawaną rok wcześniej trzecią odsłonę serialu. W czasie emisji produkcji Dwójka przegrała z komercyjnymi konkurentami.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Historyczny serial był nadawany w niedziele o 21.05. Jak pokazują dane Nielsen Audience Measurement, przygotowane dla Wirtualnemedia.pl, czwarty jego sezon zapewniał Dwójce 13,83 proc. udziału w grupie 4+ i 12,66 proc. w 16-49. To słabsze wyniki od tych, które notowała emitowana rok wcześniej trzecia odsłona “Czasu honoru”. Oglądało ją bowiem 2,44 mln osób, a jej udział wynosił odpowiednio 15,46 proc. i 14,95 proc. (więcej na ten temat).

W czasie nadawania serialu TVP 2 zajmowała trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem był nadający “Taniec z gwiazdami” TVN, którego udział wyniósł 24,12 proc. Lepiej od Dwójki wypadł także Polsat (“Tylko muzyka, filmy; 18,71 proc.). Z TVP 2 przegrała za to siostrzana TVP 1, nadająca wtedy filmy fabularne, co dało jej raptem 9,84 proc. udziału. Wśród widzów w wieku 16-49 Dwójka też była trzecia, ale liderem był Polsat przed TVN.

Czwartą serię historycznej produkcji oglądały najchętniej kobiety, widzowie w średnim wieku i starsi, mieszkańcy wsi. Wpływy reklamowe z “Czasu honoru 4” wyniosły w sumie 7 mln zł. Poprzednia edycja przyniosła 10,5 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Telewizja Polska na razie nie zdecydowała, czy powstanie kolejna edycja “Czasu honoru”. W tej chwili oceniane są pierwsze scenariusze nowych odcinków.

Widownia “Czasu honoru 4” odcinek po odcinku

Oglądalność konkurencji w czasie emisji produkcji

Profil widowni “Czasu honoru”

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa