Sphinx reklamuje menu „dla głodnych wrażeń” (wideo)

Rusza kampania reklamowa nowego menu w restauracjach Sphinx. Akcję pod hasłem „Dla głodnych wrażeń” przygotowały agencja STGR i dom mediowy MediaOn.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania restauracji Sphinx reklamuje nowości w ich ofercie, przede wszystkim menu śniadaniowe, lunchowe i dla dzieci oraz zmienione menu główne. Akcja pod hasłem „Dla głodnych wrażeń” podkreśla, że wszystkie nowe zestawy są specjalnie skomponowane, podawane z napojem i w czasie krótszym niż standardowo oraz dostępne w atrakcyjnych cenach.

Działania reklamowe obejmują telewizję (TVP, TVN, TVN24, TVN Style, TVN Meteo, TVN7, Polsat, Polsat Sport, TV4, kanały z pakietu At Media, Discovery, Animal Planet), internet (nasza-klasa.pl, gadu-gadu.pl, onet.pl, interia.pl, o2.pl, wp.pl, google.pl) oraz same restauracje Sphinx (materiały POS). Kreację kampanii przygotowała agencja STGR, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaOn, a obsługą public relations zajmuje się agencja Practum Consulting.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali