Sphinx reklamuje menu „dla głodnych wrażeń” (wideo)

Rusza kampania reklamowa nowego menu w restauracjach Sphinx. Akcję pod hasłem „Dla głodnych wrażeń” przygotowały agencja STGR i dom mediowy MediaOn.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania restauracji Sphinx reklamuje nowości w ich ofercie, przede wszystkim menu śniadaniowe, lunchowe i dla dzieci oraz zmienione menu główne. Akcja pod hasłem „Dla głodnych wrażeń” podkreśla, że wszystkie nowe zestawy są specjalnie skomponowane, podawane z napojem i w czasie krótszym niż standardowo oraz dostępne w atrakcyjnych cenach.

Działania reklamowe obejmują telewizję (TVP, TVN, TVN24, TVN Style, TVN Meteo, TVN7, Polsat, Polsat Sport, TV4, kanały z pakietu At Media, Discovery, Animal Planet), internet (nasza-klasa.pl, gadu-gadu.pl, onet.pl, interia.pl, o2.pl, wp.pl, google.pl) oraz same restauracje Sphinx (materiały POS). Kreację kampanii przygotowała agencja STGR, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaOn, a obsługą public relations zajmuje się agencja Practum Consulting.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat