Sphinx reklamuje Supermenu (wideo)

W restauracjach Sphinx ruszyła promocja dań wprowadzonych niedawno do menu. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Instytut Rozwoju Reklamy, Film Polska Shots, Starcom i Practum Consulting.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji do każdego z 14 nowych dań w restauracjach Sphinx dodawana jest gratis szklanka Pepsi. Kampania reklamowa prezentuje niektóre z tych dań. - Reklamy mają też na celu podkreślenie charakteru Sphinxa jako sieci restauracji z obsługą kelnerską. W spocie oba te elementy zostały połączone za pomocą gry słów i skojarzeń - opisuje Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.

Akcja reklamowa pod hasłem „Supermenu w restauracjach Sphinx” od 1 marca jest prowadzona w telewizji (prawie 50 kanałów, m.in. z oferty TVN, Discovery i Atmedia), kinach Helios, internecie (m.in. działania na Facebooku i YouTubie) oraz w samych restauracjach Sphinx” (materiały BTL).

Koncepcją kampanii, nadzorem nad produkcją spotu oraz kreacją i produkcją materiałów BTL zajął się Instytut Rozwoju Reklamy, spot wyprodukowała firma Film Polska Shots. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a działania PR prowadzi agencja Practum Consulting. W telewizji kampania potrwa do 24 marca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"