Sportowefakty w nowej wersji zastąpiły Sport.wp.pl

Dotychczasowy serwis Sportowefakty.pl został włączony do domeny wp.pl i w nowej wersji zastąpił dział sportowy portalu WP.pl. Grupa Wirtualna Polska kupiła tę witrynę ponad rok temu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Sportowefakty działają teraz pod adresem Sportowefakty.wp.pl. Witryna zyskała tzw. układ kafelkowy - oparty na dużych linkujących grafikach z wtopionymi tytułami tekstów. Wirtualna Polska zaczęła wprowadzać taki układ jako pierwszy polski wydawca - rok temu pojawił się na stronie głównej WP.pl.

Na Sportowefakty.wp.pl u góry znajduje się belka z wynikami i linkami do relacji na żywo, po prawej stronie z perspektywy użytkownika - kolumna z ostatnimi wiadomościami, wykazem sportowych transmisji w telewizji oraz linkami tekstowymi, natomiast po lewej - szczegółowe menu wszystkich działów i dyscyplin prezentowanych na stronie (każdy dział ma osobną kolorystykę).

- Łącząc serwis o rozbudowanych kompetencjach tematycznych, bogatych w informacje o kluczowych dla polskiego kibica dyscyplinach, z zasięgiem lidera polskiego internetu stworzyliśmy nową jakość, pod każdym względem Sprzęgamy nasze umiejętności w zakresie dostarczania treści mainstreamowych i lokalnych, specjalistycznych, dzięki czemu będziemy adresować wszystkie potrzeby czytelników. Integracja SportoweFakty.pl i WP Sport, z uwagi na zasięg i szeroki zakres publikacji, czyni z nas jednocześnie partnera pierwszego wyboru, w większości core’owych dyscyplin, w zakresie realizacji kampanii reklamowych - przekonuje Dariusz Górzny, dyrektor działu sportowego w Grupie Wirtualna Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/serwisy-e-commerce-turystyczne-i-motoryzacyjne-celami-akwizycyjnymi-grupy-wirtualna-polska ##

Sportowefakty.pl zostały kupione przez Grupę Wirtualna Polska w połowie ub.r. za 3,9 mln zł (przy odpowiednio dobrych wynikach przez dwa lata dopłata wyniesie 1,7 mln zł). na początku br. wydawca zamknął swoje mniejsze serwisy sportowe: Sportfan.pl (z dawnego portfolio Grupy o2) i Babol.pl (dawniej należący do Wirtualnej Polski). Od początku br. redaktorem naczelnym serwisów sportowych Grupy WP jest Michał Kołodziejczyk.

- Chcemy być liderem w prezentowaniu aktualnych, jakościowych treści z niemal wszystkich dyscyplin, m.in. tych popularnych, jak piłka nożna, koszykówka, siatkówka, żużel, piłka ręczna, tenis, sporty walki, czy sporty motorowe. Mamy 200-osobową redakcję i unikalne kompetencje, również w zakresie relacji sportowych live. W ramach WP SportoweFakty prezentować będziemy kilkaset informacji dziennie, w tym atrakcyjne materiały wideo z wszystkich, istotnych z punktu widzenia kibica, wydarzeń sportowych - zapowiada Dariusz Górzny.

W lipcu br. Sportowefakty.pl zanotowały 2,53 mln użytkowników i 73,9 mln odsłon krajowych, a dział sportowy WP.pl - 4 mln użytkowników i 86,3 mln odsłon. Wszystkie strony sportowe Grupy WP miały (przy uwzględnieniu współodwiedzalności) 4,78 mln użytkowników i 162,6 mln odsłon krajowych, o 1,35 mln użytkowników i 53,8 mln odsłon mniej od liderujących w tej kategorii witryn Grupy Onet-RASP (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wirtualna-polska-30-proc-wiecej-wplywow-i-9-6-mln-zl-zysku-reklama-display-motorem-wzrostu ##

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana