WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkiem sprzedaży w 2017 rok

Wszystkie miesięczniki poradnikowe ze spadkami sprzedaży, „Claudia” najbardziej w dół

2018-02-08 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W listopadzie 2017 roku pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Claudia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Wszystkie miesięczniki poradnikowe ze spadkami sprzedaży, „Claudia” najbardziej w dół

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2017 roku wyniosła 294 905 egz. Względem listopada 2016 roku zmniejszyła się ona o 5,06 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 233 168 egz., po spadku o 7,55 proc.

Podium uzupełniają „Dobre Rady” (Grupa Burda), których wynik sprzedażowy zmniejszył się o 14,12 proc. do 206 829 egz.

Z szóstego na siódme miejsce spadła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmalała najbardziej w zestawieniu - o 36,02 proc. do 80 829 egz.

Względem poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem również pochwalić się mogła „Claudia” (Grupa Burda) - było to 14,22 proc.

Największy spadek, wynoszący 16,67 proc., również i tutaj odnotowała „Olivia”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

 

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Kobieta i Życie, Claudia, miesięcznik poradnikowy, zkdp

Komentarze (2) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia