SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych w listopadzie 2017 roku

W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w listopadzie ub.r. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w listopadzie 2017 roku pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2016 roku zmniejszyła się o 4,11 proc. i wyniosła 97 322 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 14,77 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 54 199 egz.

Wśród miesięczników na pierwszym miejscu znalazł się magazyn „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy w listopadzie ub.r. wyniósł 47 498 egz. Zmniejszył się o 10,12 proc.

Wiceliderem był „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą w analizowanym okresie na poziomie 34 030 egz., po spadku o 1,10 proc.

Podium uzupełnia „Świat Motocykli” (Agora). Miesięcznik ten zanotował spadek o 6,01 proc. do 10 835 egz.

Ostatnie było „Classic Auto” (Stratos Concept). Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 5 576 egz., po spadku o 19,94 proc. - największym w zestawieniu wśród wszystkich pism.

W listopadzie ub.r. w porównaniu do października ub.r. sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zmniejszyła się o 7,86 proc., a wynik „Auto Świata” poszedł w dół o 3,69 proc.

Wśród miesięczników największym wzrostem pochwalić się mógł „Auto Świat Poradnik” - było to 13,55 proc. Największy spadek w tym ujęciu, wynoszący 4,24 proc., zanotował „Automobilista”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych w listopadzie 2017 roku

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ASfan
AS niestety po kolejnej podwyżce ceny pikował będzie jeszcze bardziej. Szkoda fachowego zespołu. Niestety nikt szefostwa RASP nie będzie zawracał sobie tym głowy. Póki jest Print można tam chować koszty redakcyjne dla pokazywania wzrostów na online. Tylko czekać aż Mistrz Strategii sprzeda cały segment w pi...du.
4 0
odpowiedź
User
telewidz
ale ważne - sztucznie pompowany Digital first i print się nie liczy, bo jest na wygaszeniu
2 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing