Stadion Legii Warszawa bez nowego sponsora za Pepsi

Z nazwy stadionu stołecznej Legii zniknęła już nazwa Pepsi Arena. Obiekt nie pozyskał nowego sponsora tytularnego i wrócił do dawnej nazwy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Mieszczący się przy ul. Łazienkowskiej stadion warszawskiego klubu sportowego Legia Warszawa posługiwał się nazwą Pepsi Arena od 2011 roku. Wtedy to koncern PepsiCo Poland zawarł z władzami obiektu umowę sponsorską, na mocy której Pepsi zostało sponsorem tytularnym stadionu, a marka Getorade oficjalnym napojem Legii Warszawa.

W połowie ub.r. przedstawiciele koncernu i klubu piłkarskiego poinformowali, że od początku br. będą kontynuować współpracę, jednak na nowych zasadach. Stadion Legii nie będzie już posługiwać się nazwą Pepsi Arena, a marka Getorade przez trzy kolejne lata będzie oficjalnym sponsorem Akademii Piłkarskiej Legii Warszawa. W zamian za to koncern będzie mógł sprzedawać swoje napoje na stadionie klubu.

Przedstawiciele PepsiCo tłumaczyli wówczas, że ich marka zyska więcej zarówno sprzedażowo, jak i wizerunkowo poprzez bezpośredni kontakt z kibicami niż poprzez sponsoring tytularny stadionu (więcej na ten temat).

Poprzednia umowa z PepsiCo wygasła z końcem ub.r. i tym samym stadion Legii przy Łazienkowskiej przestał  używać nazwy Pepsi Arena. Fanpage obiektu na Facebooku funkcjonuje już pod nową nazwą - Stadion Miejski Legii Warszawa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego.

Legia Warszawa od kilku dni ma profil na portalu LinekdIn. Są tam zamieszczane najważniejsze informacje dotyczące biznesowej działalności klubu.

Warto wspomnieć, że jesienią ub.r. mecze z udziałem Legii Warszawa w ramach T-Mobile Ekstraklasy cieszyły się największą popularnością wśród widzów platformy nc+ (zobacz szczegóły).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję