Startuje agencja performance marketing dla e-commerce Harbingers, na jej czele Kornel Dulęba

Na rynku pojawiła się nowa agencja Harbingers, specjalizująca się w performance marketing dla branży e-commerce. Jej  managing directorem jest Kornel Dulęba, przez ostatnie siedem lat związany z agencją Semahead (Grupa Interia).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Startuje agencja performance marketing dla e-commerce Harbingers, na jej czele Kornel Dulęba
Kornel Dulęba

Harbingers oferuje usługi dla partnerów e-commerce w Polsce i na świecie, które chcą wchodzić na rynki zagraniczne. Wdraża zmiany w czterech przestrzeniach: analityce, marketingu, technologii i kreacji.

Do zespołu agencji dołączyli Kornel Dulęba, Piotr Kwinta i Filip Krasiński, czyli współtwórcy i byli pracownicy Semahead, agencji SEM wchodzącej w skład Grupy Interia. Dulęba odszedł z Semahead po siedmiu latach, w lipcu tego roku, gdzie pełnił funkcję dyrektora zarządzającego.

Główny trzon zespołu Harbingers stanowią managerowie i specjaliści SEO, SEM, content marketingu, analityki internetowej, social marketingu czy graficy.

Agencja ma już w portfolio kilkudziesięciu klientów i bierze udział w kilku przetargach na obsługę digitalową.

Kornel Dulęba w branży reklamowej pracuje ponad dekadę.

- Odkąd pamiętam moje ambicje wygrywania szły w parze z głębokim pragnieniem bycia niezależnym. Stąd decyzja, aby dołączyć do zespołu niezależnej od sieci czy korporacji agencji Harbingers. Mam już dość widoku zawiedzionych niespełnionymi obietnicami klientów. Rynek potrzebuje agencji, która ma odwagę zaryzykować i wziąć odpowiedzialność za wzrost przychodów klienta. W Harbingers wierzymy, że poprzez ciągły i odważny rozwój możemy dać tobie i nam wartość i spełnienie. Mówimy o sobie e-commerce #GameChangers - komentuje Kornel Dulęba.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej