WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Aleksandra Chaberska odpowiada za PR firmy Egmont Polska

Startuje GoSupermodel.pl – serwis społecznościowy o modzie

2011-02-23 A A A KOMENTARZE: 31 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Rusza serwis społecznościowy GoSupermodel.pl skierowany do nastolatek zainteresowanych modą. Witrynę uruchomiła firma watAgame, a promuje ją wydawnictwo Egmont Polska.

GoSupermodel.pl jest skierowany do dziewczyn w wieku 10-15 lat interesujących się modą. Założeniem serwisu jest umożliwianie im nawiązania przyjaźni, rozwijania kreatywności i dobrej zabawy.



Każda użytkowniczka GoSupermodel.pl korzystanie z serwisu musi zacząć od stworzenia wirtualnej modelki. To pozwoli jej brać udział w grach, konkursach i projektach oraz stworzyć własną sieć przyjaciółek

Centralnym elementem GoSupermodel.pl jest pulpit z miniaturami poszczególnych aktywności użytkowniczek. Serwis składa się z 5 najważniejszych stref: Zakupy, Gry, Kreatywność, Społeczność i Supergwiazdy. Użytkowniczki mogą też korzystać z Tablicy Przyjaciółek, Forów, Klubów oraz pisać notki do wszystkich.

Serwis uruchomiła firma watAgame. Polska to dziewiąty kraj w Europie, w którym rusza GoSupermodel. Partnerem medialnym witryny na naszym rynku jest wydawnictwo Egmont, które odpowiada za jej wsparcie promocyjne.

Działania reklamowe GoSupermodel.pl będą prowadzone przez cały br., obejmując czasopisma („Magazyn nastolatki 13”, „Witch”, „Witch styl”, „Hannah Montana”, „Hello Kitty”, „B2B Back to Black”) oraz serwisy internetowe (magazyn13.pl, magazynwitch.pl, quki.pl) z portfolio Egmont Polska. Kampanię przygotował i realizuje dział marketingu wydawnictwa.

Autor: tw

Wiecej informacji: GoSupermodel.pl, serwis społecznościowy o modzie, watAgame, Egmont Polska

Fotoreportaże

  reklama

Program TV

Zobacz więcej

NAJPOPULARNIEJSZE INFORMACJE

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej

Tylko u nas

Zobacz więcej

Blogi (486)

Dołącz do nas - załóż swojego bloga