Stihl przedłuża współpracę z PKO BP Ekstraklasą

Marka Stihl pozostaje oficjalnym partnerem PKO Bank Polski Ekstraklasy na sezon 2022/23. Ekstraklasa SA i producent urządzeń do pielęgnacji ogrodów oraz terenów zielonych po raz kolejny przedłużyły współpracę, zapoczątkowaną w 2019 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W ramach zawartej umowy marka Stihl będzie eksponowana podczas transmisji na grafikach telewizyjnych oraz na elektronicznych bandach i innych nośnikach reklamowych na stadionach podczas wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonie 2022/23.

- Bardzo nas cieszy, kiedy sponsor decyduje się na kolejne przedłużenie współpracy z nami. Tak właśnie jest w przypadku STIHL, marki która już czwarty rok z rzędu jest naszym oficjalnym partnerem. Takie długoterminowe współdziałanie jest wyrazem zaufania do nas i pozytywnej oceny wystawianej Ekstraklasie, jako partnerowi marketingowemu – mówi Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy SA.

Stihl i Ekstraklasa w ramach współpracy realizują także wspólnie specjalne projekty marketingowe. Przykładem takiej akcji z ubiegłego sezonu było nietypowe rozpoczęcie dwóch hitowych spotkań pod koniec sezonu. Piłki na stadiony w Poznaniu i Krakowie zostały wwiezione na murawę przez zdalnie sterowanego robota koszącego Stihl iMOW.

- Wspieranie polskiego sportu, a w szczególności najpopularniejszych rozgrywek piłkarskich w Polsce, jest bardzo ważnym punktem działań marketingowych firmy Andreas Stihl. Cieszy nas perspektywa dalszej współpracy. Cenimy sobie otwartość Ekstraklasy na realizację naszych pomysłów, takich jak np. promocja robotów koszących iMOW® - mówi Tomasz Cichoński, prezes zarządu firmy.

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych