„Stuff” z odświeżoną stroną internetową

Firma Arskom Group, wydawca magazynu „Stuff”, uruchomiła nową wersję portalu Stuffpolska.tv.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Stuff” z odświeżoną stroną internetową

W nowej odsłonie portalu Stuffpolska.tv artykuły zostały podzielone na bardziej czytelne kategorie, co ułatwia nawigację i odnalezienie poszukiwanych materiałów. Wydawca poszerzył także zakres prezentowanych treści.

- Głównym założeniem projektu było zwiększenie rozpoznawalności marki „Stuff” i wzmocnienie rynkowej pozycji papierowego wydania magazynu. Nowa strona to także odpowiedź na rosnące oczekiwania zarówno ze strony czytelników, jak i reklamodawców - wyjaśnia Wojciech Szaniawski, wydawca „Stuffa” i prezes Arskom Group.

Treści przygotowywane są przez polską redakcję oraz tłumaczone z brytyjskiej strony Stuff.tv (wydawanej przez Haymarket Group). To efekt zacieśnienia współpracy między polskim i brytyjskim wydawcą „Stuffa”.

- Dzięki dostępowi do treści przygotowywanych przez brytyjską redakcję Stuff.tv, nasza strona zyskuje przewagę konkurencyjną. Zamieścimy relacje z najważniejszych światowych premier, prezentacji i targów, które często są trudno osiągalne dla krajowych redakcji. Z kolei Brytyjczycy będą mogli dowiedzieć się o sukcesach polskich marek, które nie są jeszcze szeroko rozpoznawane w świecie - mówi Jarosław Babraj, brand director marki „Stuff” w Polsce.

Wydawnictwo planuje kampanię marketingową, promującą nową odsłonę strony internetowej.

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie