SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Super Bowl obejrzało 113 mln widzów z USA, hitem występ Rihanny w przerwie

Telewizja Fox podała, że finałowy mecz Super Bowl, w którym Kansas City Chiefs pokonali Philadelphia Eagles był trzecim najczęściej oglądanym programem telewizyjnym w historii. Łącznie - w telewizji linearnej i platformach cyfrowych - obejrzało go 113 mln widzów.

Liczba 113 mln widzów podana przez Fox (ta stacja transmitowała finał Super Bowl 12 lutego) pochodzi z platform cyfrowych Fox Television Network, Fox Deportes, Fox i NFL – o 1 proc. więcej niż transmisja w NBC z 2022 r. – z jej linearnych sieci telewizyjnych i wszystkich platform cyfrowych.

Według Nielsena rok temu transmisja w NBC Sports miała średnio 112,3 miliona widzów na wszystkich platformach cyfrowych i w tv linearnej.

Podane przez Foxa dane pochodzą z Nielsen Media Research Fast National i Adobe Analytics. Ostateczne dane Nielsen Media Research mają być opublikowane w najbliższych dniach.

Jak podają amerykańskie, branżowe serwisy, według niektórych szacunków branżowych, 106 milionów widzów obejrzało tegoroczny finał rozgrywek na linearnych platformach telewizyjnych Foxa, Fox Television Network i Fox Deportes.

Rok temu NBC Television Network i Telemundo  zgromadziły 101,8 miliona widzów (NBC, 99,18 miliona, Telemundo, 1,9 miliona)

Fox twierdzi, że tegoroczna oglądalność Super Bowl TV odnotowała najlepsze wyniki oglądalności Super Bowl od sześciu lat, odkąd został on wyemitowany w Fox w 2017 roku.

Patrząc tylko na wyniki transmisji internetowych, tegoroczny Super Bowl miał najwyższe wyniki w historii - 7 mln uruchomionych streamow, o 18 proc. więcej niż rok temu (według Adobe Analytics).

Rok temu finałowy mecz w NBC, według Nielsena, oglądało 11,2 miliona widzów w internecie. Dane z platform cyfrowych obejmowały: platformę NBC Peacock, platformy NBC Sports Digital, platformy NFL Digital, usługi mobilne Los Angeles Rams i Cincinnati Bengals oraz usługi mobilne Yahoo Sports.

Tegoroczny show muzyczny w przerwie meczu - z Rihanną jako gwiazdą - zgromadził średnio 118,7 miliona widzów w Fox Television Network, Fox Deportes oraz cyfrowych platformach Fox i NFL.

 

Dołącz do dyskusji: Super Bowl obejrzało 113 mln widzów z USA, hitem występ Rihanny w przerwie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dlg
W 2011 w przerwie Super Bowl wystąpił zespół Black Eyed Peas. Byli wtedy u szczytu popularności.
W 2022 r. wystąpili na imprezie sylwestrowej polskiej telewizji publicznej.
Ta sława w muzyce jest krótkotrwała. A wystąpienie w czasie przerwy Super Bowl nie daje gwarancji wiecznej popularności.
odpowiedź