SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Superprzedsiębiorcy pokonują złe koszty w nowej reklamie Nest Banku

Ruszyła kampania reklamowa Nest Banku. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacyjnej, w której bank pomaga superprzedsiębiorcom w walce ze złymi kosztami.

Kampania pod hasłem „Siła Przedsiębiorców” przedstawia polskich przedsiębiorców jako superbohaterów. To wyraz uznania dla ich pracowitości i pomysłowości, dzięki której generują 50% polskiego PKB - podkreśla Nest Bank.

- Naszym celem jest repozycjonowanie marki jako banku dla przedsiębiorców. To w nich widzimy współczesnych bohaterów polskiej gospodarki – mówi Bartosz Dziendziel, dyrektor marketingu Nest Banku.

W spocie obserwujemy walkę przedsiębiorcy z niespodziewanymi przeciwnikami: płatnym kontem,  płatną kartą i płatnym przelewem. Na szczęście bohater ma w swoim arsenale Nest Bank – supermoc w biznesie, która pozwala mu zwalczyć niepotrzebne koszty. Spot utrzymany jest w konwencji dynamicznych animacji 2D i 3D.

- Zależało nam na stworzeniu mocnej stylistyki, która będzie jednoznacznie kojarzona z Nestem, a jednocześnie nie będzie przypominała nudnej i wtórnej komunikacji bankowej - mówi Bartosz Dziendziel.  

Reklamy będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Pojawią się również w internecie, w tym w serwisach VOD i YouTube.

Za kreację spotu odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda, za produkcję – studio ORKA.

Dołącz do dyskusji: Superprzedsiębiorcy pokonują złe koszty w nowej reklamie Nest Banku

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam
Strasznie infantylne i po prostu słabe. Chęć oszczędności tłumaczyć łamaniem kodów kategorii... PowPow Power Rangers - sukces gwarantowany wśród licznej grupy przedsiębiorców w wieku od 8 do 12 lat.
odpowiedź
User
Owszem
Strasznie infantylne i po prostu słabe. Chęć oszczędności tłumaczyć łamaniem kodów kategorii... PowPow Power Rangers - sukces gwarantowany wśród licznej grupy przedsiębiorców w wieku od 8 do 12 lat.
Pełna zgoda! Wszystkie reklamy powinny wyglądać tak samo. Spokój by był.
odpowiedź