Superprzedsiębiorcy pokonują złe koszty w nowej reklamie Nest Banku

Ruszyła kampania reklamowa Nest Banku. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacyjnej, w której bank pomaga superprzedsiębiorcom w walce ze złymi kosztami.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Superprzedsiębiorcy pokonują złe koszty w nowej reklamie Nest Banku

Kampania pod hasłem „Siła Przedsiębiorców” przedstawia polskich przedsiębiorców jako superbohaterów. To wyraz uznania dla ich pracowitości i pomysłowości, dzięki której generują 50% polskiego PKB - podkreśla Nest Bank.

- Naszym celem jest repozycjonowanie marki jako banku dla przedsiębiorców. To w nich widzimy współczesnych bohaterów polskiej gospodarki – mówi Bartosz Dziendziel, dyrektor marketingu Nest Banku.

W spocie obserwujemy walkę przedsiębiorcy z niespodziewanymi przeciwnikami: płatnym kontem,  płatną kartą i płatnym przelewem. Na szczęście bohater ma w swoim arsenale Nest Bank – supermoc w biznesie, która pozwala mu zwalczyć niepotrzebne koszty. Spot utrzymany jest w konwencji dynamicznych animacji 2D i 3D.

- Zależało nam na stworzeniu mocnej stylistyki, która będzie jednoznacznie kojarzona z Nestem, a jednocześnie nie będzie przypominała nudnej i wtórnej komunikacji bankowej - mówi Bartosz Dziendziel.  

Reklamy będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Pojawią się również w internecie, w tym w serwisach VOD i YouTube.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nest-bank-nowe-logo ##

Za kreację spotu odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda, za produkcję – studio ORKA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS