SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dorota Szelągowska promuje Surface Pro od Microsoftu (wideo)

Dziennikarka telewizyjna i projektantka wnętrz Dorota Szelągowska jest bohaterką kampanii reklamowej nowego Surface Pro (produkowanego przez Microsoft). Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe d*fusion communication, FaceAddicted i Carat.

Spot z kampanii przedstawia typowy dzień z jej zawodowego życia Doroty Szelągowskiej - to jak dziennikarka pracuje w swoim biurze projektowym Mania Design. Reklama prezentuje różne funkcjonalności nowego Surface Pro, m.in. to że urządzenie w połączeniu z profesjonalnym piórem komputerowym Surface Pen, rozpoznającym aż 4096 poziomów nacisku, może stać się podstawowym komputerem na wyposażeniu architektów, grafików, projektantów czy osób uprawiających wolne zawody

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Dorotą Szelągowską, ponieważ w jej pracy jak w soczewce skupiają się wartości, którymi firma Microsoft kierowała się podczas projektowania nowego Surface Pro. Konkretnie rzecz ujmując – chodzi o kreatywność, mobilność, elastyczność, design i dbałość o detale. Szukając do naszej kampanii osoby, której profesja łączyłaby w sobie wszystkie wymienione tutaj cechy, to właśnie Dorota wydała nam się najbardziej naturalnym wyborem. Jesteśmy dumni, że tak twórcza i kreatywna postać korzysta na co dzień z komputera i oprogramowania firmy Microsoft - uzasadnia Dominik Sołtysik z polskiego oddziału Microsoftu.

 

Dorota Szelągowska, szeroko znana głównie z programów Grupy TVN, w połowie ub.r. została ambasadorką reklamową sklepów meblowych Komfort. Promuje również Ceramikę Paradyż.

Kampania reklamująca Surface Pro obejmuje internet: witryny o tematyce technologicznej i biznesowej, serwisy VoD, Facebook, Instagram oraz kanały własne Microsoftu.

Za przygotowanie spotu i aktywności PR odpowiada agencja d*fusion communication, za działania na Facebooku i Instagramie - agencja FaceAddicted, a za zakup mediów - dom mediowy Carat.

Dołącz do dyskusji: Dorota Szelągowska promuje Surface Pro od Microsoftu (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ksia
Szelągowska ma coś takiego w sobie, że zwyczajnie się Ją lubi, ot tak!
odpowiedź
User
Bravo
Komputery, niestety, są nieciekawie. PIerdyliard przejściówek, a jak podłączysz duży monitor, to się okazuje, że ten ultrawydajny Surface ledwie wyrabia ze swym ultraoszczędnym procesorkiem, nawet i7. Zróbcie lepiej krypciochę w komentarzach, jak to Microsoft robił na The Verge w 2014 roku. Aż portal zablokował komentarze :-)
odpowiedź
User
El
Wszystko niby spoko, z tym że kampania ma być realizowana w internecie, a Pani Dorota nie jest zbyt dobrze znana wśród internautów, na co wskazują choćby ich reakcje na wyniki badania Kantar Millward Brown, przeprowadzonego na zlecenie YouTube...
odpowiedź