SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Surowi rodzice 2” z mniejszą widownią. 17,4 mln zł z reklam

Drugi sezon reality-show „Surowi rodzice” śledziło średnio 2,15 mln osób, mniej aż o 540 tys. niż nadawaną rok wcześniej pierwszą edycję. TVN w czasie emisji programu zajęła trzecie miejsce w rynku, a przyniósł on z reklam 17,4 mln zł.

„Surowi rodzice 2” nadawani byli na antenie TVN w okresie od 24 lutego do 19 maja br. w niedziele o godz. 20.00. Średnia oglądalność reality-show wyniosła 2,15 mln widzów. Przełożyło się to na 13,05 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 16,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą widownią zanotował odcinek programu pokazany 14 kwietnia br. Oglądało go 2,28 mln widzów.

W porównaniu z pokazywaną rok temu pierwszą serią reality-show TVN straciło 540 tys. widzów. Wówczas „Surowych rodziców” oglądało 2,69 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 16,71 proc. oraz 20,22 proc. udziału (więcej na ten temat).

TVN w czasie emisji formatu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem rynku była TVP1, pokazująca wówczas głównie „Pogodę” oraz „Ranczo”, co dało jej 30,72 proc. udziału. Drugie miejsce należało do Polsatu („Tylko muzyka 5” oraz „Szybcy i wściekli”; 14,52 proc.). Z kolei za TVN uplasowała się TVP2 (cykl filmów fabularnych „Kino na Maksa”; 7,19 proc.). Taka sama kolejność stacji była w grupie komercyjnej.

Wpływy reklamowe przy emisji drugiej serii reality-show wyniosły 17,4 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

W każdym odcinku programu „Surowi rodzice” widzowie mogą zobaczyć jak dwóch sprawiających kłopoty swoim rodzicom nastolatków wysyłanych jest na tydzień do innych , bardziej „surowych” rodziców. Mieli oni za zadanie spróbować poprawić zachowanie bohaterów. Reality-show oparty jest na brytyjskim formacie “The World's Strictest Parents”. TVN nie zdecydowała jeszcze, czy pokaże trzeci sezon programu.


Oglądalność „Surowych rodziców 2” odcinek po odcinku (dane NAM od TVN)

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
2013-02-242 190 58312,90%15,00%
2013-03-032 229 76812,70%15,20%
2013-03-102 201 22712,60%15,10%
2013-03-172 207 03112,40%16,20%
2013-03-242 266 05413,20%16,30%
2013-03-312 008 50413,20%14,60%
2013-04-072 191 73312,70%16,50%
2013-04-142 282 19613,30%16,40%
2013-04-212 115 48013,20%17,10%
2013-04-282 240 30313,40%16,00%
2013-05-051 948 93013,10%16,70%
2013-05-122 166 33513,50%17,70%
2013-05-191 930 99713,70%18,00%
Średnio:2 152 33513,05%16,17%


Konkurencja w czasie emisji reality-show

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP15 068 15730,72%23,36%
Polsat2 395 23214,52%17,93%
TVN - Surowi rodzice2 152 33513,05%16,17%
TVP21 185 3377,19%7,82%

Dołącz do dyskusji: „Surowi rodzice 2” z mniejszą widownią. 17,4 mln zł z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl