WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Polsat liderem. TVN24 najwyżej wśród stacji tematycznych, a Super Polsat - nowości (top 150)

„Świat według Kiepskich” stracił 160 tys. widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP1

2017-10-02 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Nowe odcinki serialu „Świat według Kiepskich” ogląda średnio 1,39 mln widzów, o 160 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVP2 i TVN.

„Świat według Kiepskich”, fot. atm grupa „Świat według Kiepskich”, fot. atm grupa

Jesienny sezon „Świata według Kiepskich” na antenie Polsatu pokazywany jest w środy o godz. 20.05, począwszy od 6 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że cztery pierwsze jego odcinki oglądało średnio 1,39 mln widzów. Przełożyło się to na 9,31 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,88 proc. w grupie 16-59.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się trzeci odcinek serialu. Oglądało go 1,42 mln osób.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Świat według Kiepskich” stracił 160 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 7 do 28 września ub.r.) jego średnia oglądalność wynosiła 1,55 mln osób przy udziałach wynoszących 10,23 proc. w 4+, 13,21 proc. w 16-49 oraz 11,68 proc. w 16-59.

Z kolei całą poprzednią serię produkcji emitowaną wiosną br. wyjątkowo w innym paśmie - w soboty o 19.30 - oglądało średnio 1,50 mln widzów (przełożyło się to na odpowiednio 11,68 proc., 11,61 proc. oraz 12,74 proc. udziału).

Polsat w paśmie emisji „Świata według Kiepskich” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie zdecydowanym liderem jest TVP2, która emituje popularny serial „Barwy szczęścia”, co przekłada się na 20,02 proc. udziału. Na drugim miejscu plasuje się TVN („Na Wspólnej”; 12,50 proc.). Gorzej od Polsatu radzi sobie tylko TVP1 (gł. „Prognoza pogody” i początek „Wielkich testów”; 8,03 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie 16-49 TVN radzi sobie nieco lepiej od Dwójki.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,14 proc.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Świat według Kiepskich, Polsat

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia