SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Świąteczne wydanie „W sieci”: więcej stron i większy nakład

Świąteczne wydanie dwutygodnika „W sieci” (Fratria) trafi do sprzedaży wyjątkowo już w czwartek 20 grudnia br. Numer będzie mieć zwiększoną objętość i nakład, a na jego łamach zadebiutują m.in. Robert Mazurek i Igor Zalewski.

Mazurek i Zalewski będą prowadzić w piśmie „W sieci” znaną z „Uważam Rze” rubrykę „Z życia koalicji, z życia opozycji”. Nowi publicystami na łamach świątecznego wydania będą też Krzysztof Feuette, związany wcześniej z „Urze” oraz Grzegorz Górny, były naczelny „Frondy”. W numerze znajdzie się m.in. wywiad Jacka i Michała Karnowski z Marcinem Wolskim. Wydanie ukaże się w objętości zwiększonej do 72 stron, normalnej cenie 2,90 zł i w nakładzie wynoszącym aż 250 tys. egz.

Dla porównania, pierwszy numer „W sieci” ukazał się w nakładzie 150 tys. egz. (potem dodrukowano jeszcze 40 tys. egz.), a drugi w nakładzie 200 tys. egz. Ich liczba stron wynosiła 56.

- Mimo że nie dysponujemy jeszcze oficjalnymi danymi o sprzedaży, prognozy ze spółek kolporterskich brzmią bardzo optymistycznie - mówi Tomasz Przybek, prezes Fratrii, zrzeszonej w Izbie Wydawców Prasy. Dodaje, że tytuł „W sieci” został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Od poniedziałku 31 grudnia br. pismo „W sieci” stanie się tygodnikiem, będzie mieć klasyczny format (215x280 mm), a liczba stron wzrośnie do 100.

Dołącz do dyskusji: Świąteczne wydanie „W sieci”: więcej stron i większy nakład

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lolek
pierwsze dwa numery na prawde super. Oby tak dalej a po nowym roku bedzie i 300 tysiecy konieczne;]
odpowiedź
User
yogidługonogi
Rosnący nakład oraz zgłoszenie do ZKDP wskazują na jednoznaczny sukces pisma. Lis i Hajdarowicz mają się od kogo uczyć. Szkoda, że niektórzy goście portalu, podobno ludzie mediów, nie są w stanie przyjąć tego do wiadomości i zamiast merytorycznych uwag mają tylko serię inwektyw i wyssanych z palca insynuacji. Ale, jak to mówią, psy szczekają, karawana idzie dalej. Życzę "W Sieci" dalszych sukcesów w przełamywaniu monopolu na rynku prasy drukowanej.
odpowiedź
User
a
Ile SKOK musi dopłacać do jednego numeru przy cenie 2,90zł?
odpowiedź