„Szkło kontaktowe” znów hitem TVN24. Program zyskał 190 tys. widzów

Program „Szkło kontaktowe” w jesiennej ramówce ogląda średnio 543 tys. osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej audycja zyskała 187 tys. widzów. TVN24 w czasie jej emisji pokonuje konkurencyjne stacje: TVP Info i Polsat News.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Szkło kontaktowe” znów hitem TVN24. Program zyskał 190 tys. widzów
fot. tvn

Średnia widownia „Szkła kontaktowego” w okresie od 1 września do 28 grudnia 2015 roku wyniosła 543 tys. osób. Przełożyło się to na 4,46 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Program emitowany jest na antenie TVN24 codziennie o godz. 22.00.

Najchętniej oglądany odcinek programu w analizowanym okresie wyemitowano 26 października br. Zainteresował on 841 tys. widzów.

Trzy topowe odcinki „Szkła kontaktowego” w ostatnim roku

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej program zyskał 187 tys. osób. W okresie od 1 września do 28 grudnia ub.r. „Szkło kontaktowe” oglądało bowiem 356 tys. widzów, a jego udział plasował się odpowiednio na poziomie 2,92 proc. oraz 1,37 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ewa-kopacz-zwyciezyla-w-plebiscycie-lustro-szkla-kontaktowego ##

TVN24 w paśmie nadawania codziennej audycji wygrywa walkę o widza ze stacją TVP Info, która w tym czasie notuje 3,18 proc. udziału. TVP Info nadaje wówczas głównie program informacyjny „Panorama dnia”, a w czwartki także magazyn „Jan Pospieszalski. Bliżej”. Zdecydowanie słabiej od TVN24 radzi sobie też Polsat News - ma tylko 0,72 proc. Taka sama jest kolejność wśród widzów w grupie komercyjnej, ale przewaga TVN24 nad TVP Info jest tutaj minimalna.

Oglądalność magazynu na tle konkurencji

„Szkło kontraktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu są m.in. Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki, Grzegorz Markowski, Wojciech Zimiński, Artur Andrus, Krzysztof Daukszewicz i Marek Przybylik.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. udział TVN24 w rynku telewizyjnym wyniósł 3,56 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"