SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

“Szósty zmysł” - Agora wchodzi w segment popularnonaukowy

Na rynku pojawił się właśnie kolejny tytuł popularnonaukowy. Agora wprowadziła właśnie do sprzedaży kwartalnik “Szósty zmysł”, którego tematem są niewyjaśnione zjawiska i zdarzenia.

“Szósty zmysł” - Agora wchodzi w segment popularnonaukowy

- Prezentujemy zjawiska ponadzmysłowe, paranormalne i parapsychologiczne, jak również zagadki z przeszłości, tajemnice ludzkiego umysłu, woli i ciała - zapowiada redakcja pisma. Hasło kwartalnika brzmi: „Zobaczyć niewidzialne, poznać nieznane”. W pierwszym numerze czytelnicy znajdą m.in. tekst o telepatii i breatharianizmie (odżywaniu się energią świetlną), podpowiedzi, jak trafić szóstkę w lotto, także artykuł o tym, czy sprawdzą się przepowiednie o końcu naszej cywilizacji. Magazyn przedstawia także sylwetkę słynnego polskiego jasnowidza Stefana Ossowieckiego.

Magazyn „Szósty zmysł” przygotował zespół czasopism Agory. Redaktorem naczelnym tytułu jest Ilona Szajkowska, wydawca czasopism spółki, a projekt graficzny opracowała Ewa Żmigrodzka. Kwartalnik ukazał się w nakładzie 100 tys. egz. i w cenie 8,99 zł.

Wydanie wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych, Radiu Złote Przeboje, w serwisach internetowych z grupy Gazeta.pl, a także autopromocja w czasopismach Agory. Działania i plan mediów przygotował dział marketingu wydawcy.

“Szósty zmysł” to kolejny tytuł popularnonaukowy, który w przeciągu ostatnich miesięcy pojawił się na rynku. Ruch w segmencie zaczął się, gdy Wydawnictwo Bauer w lipcu ub.r. wprowadziło na rynek miesięcznik “Świat Wiedzy”, który od razu został liderem sprzedaży (zobacz dane o sprzedaży w 2011 roku). Dwa miesiące później G+J Polska wydało miesięcznik “Sekrety Nauki”, przekształcony ostatnio w dwumiesięcznik (dowiedz się więcej). W zeszłym miesiącu na rynek trafił z kolei wydany prze Egmont Polska miesięcznik “How It Works” (poznaj szczegóły).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Szósty zmysł” - Agora wchodzi w segment popularnonaukowy

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
JS
Wirtualne Media nie odróżniają nauki ("Focus", "Sekrety Nauki" itd.) od para- i pseudonauki ("Wróżka", "Czwarty Wymiar" czy ów "Szósty Zmysł")? Tego zdaje się uczą w szkole :P
0 0
odpowiedź
User
olo
Kolejne ścięte drzewa, kolejna makulatura na rynku. Wszystko po to, by wyciągać kasę od reklamodawców. Sprzedaż prasy spada, wszyscy przenoszą się do internetu, ale w Agorze chyba nie mają to medium pomysłu. Kolejny projekt, który pokazuje, że ta spółka nie potrafi wygenerować innowacyjnego i nowego pomysły na zarabianie pieniędzy. Pojawił się Groupon, wypuścili HappyDAY. Z sukcesem na rynek wszedł Świat Wiedzy, to Agora postanowiła wypuścić Szósty Zmysł. Nie jestem wróżką, ale poczekajmy do jesieni na wyniki sprzedaży ZDiKP. Nie powalą na kolana..
0 0
odpowiedź
User
Jan Paweł II
Niestety Olo masz rację. Ale tak wygląda firma, która zamiast zatrudniać profesjonalistów i ludzi zdolnych daje pracę kolegom półanalfabetom, a ludzi zdolnych chce oskubać lub wycisnąć jak cytryny, bo na ich miejsce przyjdą kolejni. Otóż nie przyjdą. Rynek medialny się w Polsce zmienia tz. została stara gwardia (ci którzy etaty dostali przez "fordowskimi" czystkami lub są bewzględnymi cwaniakami i manipulatorami), a nowi to dzieci, które nie dostały się na inne studia, więc pracują w mediach, nie o nich mając pojęcia, bo niby od kogo mają się uczyć? Niestety tak się dzieje nie tylko w Agorze, a na rynku pojawiają się kolejne badziewia. Szóstego zmysłu nie widziałem i życzę powodzenia, wydaje się jednak pomysłem już dawno przeżutym i strawionym.
0 0
odpowiedź
User
mayecka
Na kryzys jak znalazł :))))
0 0
odpowiedź
User
kandziabara
"odżywaniu się energią świetlną" na przykładzie szeregowego pracownika Agory
0 0
odpowiedź
User
lolek
czekam na cos wartsciowego.... boj sie co ludzie od Michnika wypisuja np o kosmosie skoro tych rzeczy na ziemii nie potrafia rzeczywiscie zrelacjonowac;]
0 0
odpowiedź
User
Q
Pudelek w takim razie też jest portalem popularnonaukowym.
0 0
odpowiedź
User
Cudo w mediach
“Szósty zmysł” - Agora wchodzi w segment ........toż to medialny Siódmy Cud Świata albo nawet Ósmy :D
0 0
odpowiedź
User
irg
Ten, za przeproszeniem, "tytuł popularnonaukowy" (sic!) najlepiej komentuje wyznanie z okładki: "Gdzie rozum nie sięga". Przynajmniej szczerze! :D
0 0
odpowiedź
User
gosc
wreszcie ludzie zaczynają otwierać oczy..brawo za Szósty zmysł !!! Nie ma zjawisk nienaturalnych lub nadnaturalnych,to nie swiat powstal wg wytycznych "nauki", tylko "nauka" jest próba jego zrozumienia.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry