SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“How It Works” konkurentem dla “Świata Wiedzy” i “Sekretów Nauki”

Wydawnictwo Egmont Polska w piątek wprowadza na rynek miesięcznik popularnonaukowy “How It Works”, który kierowany będzie do dorosłych czytelników. Tytuły wydawany będzie na licencji Imagine Publishing Limited.

Egmont zdecydował się na wydanie miesięcznika popularnonaukowego na fali popularności tytułów z tego segmentu. W sierpniu ub.r. Wydawnictwo Bauer wprowadziło na rynek magazyn “Świat Wiedzy”, który stał się od razy liderem segmentu. Natomiast od października G+J Polska wydaje oparte na podobnej formule “Sekrety Nauki” (zobacz jak wygląda sprzedaż tytułów w segmencie).

W piśmie, adresowanym do czytelników między 20.a  45. rokiem życia, znajdą się teksty o głównie nauce i technice. Magazyn podzielony będzie na działy: “Nauka”, “Przyroda”, “Technologia”, “Historia”, “Transport” i “Kosmos”. Wśród autorów będą naukowcy, specjaliści w danej dziedzinie  i doświadczeni popularyzatorzy wiedzy.

“How It Works” liczyć będzie 100 stron, ukazywać się w nakładzie 80 tys. egz. i w cenie 9,99 zł. Jego format wyniesie 230x270 mm. Redaktorem prowadzącym tytułu została Anna Bugajska, wcześniej redaktor dziennika „Rzeczpospolita”.

Wprowadzenie pisma „How It Works” wsparte jest kampanią reklamową w telewizji (TVP, Polsat, TVN, stacje tematyczne TVN, Polsatu, Discovery i AtMedia, BBC Knowledge, TVP Sport, TVP Historia), a także w rozgłośni Chilli ZET, prasie oraz w internecie. Dodatkowo magazyn będzie miał ekspozycję w salonach prasowych. Spot przygotowała agencja DSK, a za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy MPG.


 

Magazyn “How It Works” wydawany jest też m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Portugalii.

Dołącz do dyskusji: “How It Works” konkurentem dla “Świata Wiedzy” i “Sekretów Nauki”

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Papuas
Mam pytanie do egmontowcow: ilu ludzi - z tych 80 tys, co to maja kupic to to - wymowi poprawnie nazwe tegoz pisma?
Zmiencie tytul, bo padnie to to szybciej, niz sie Wam wydaje-:)
odpowiedź
User
Pig Mey
Się nie bój Papuas. Kupią na pewno. Za dyszkę tyle stron to tanio jak barszcz.
odpowiedź
User
andre
Jesteśmy w Polsce, więc polski tytuł!
odpowiedź