“How It Works” konkurentem dla “Świata Wiedzy” i “Sekretów Nauki”

Wydawnictwo Egmont Polska w piątek wprowadza na rynek miesięcznik popularnonaukowy “How It Works”, który kierowany będzie do dorosłych czytelników. Tytuły wydawany będzie na licencji Imagine Publishing Limited.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Egmont zdecydował się na wydanie miesięcznika popularnonaukowego na fali popularności tytułów z tego segmentu. W sierpniu ub.r. Wydawnictwo Bauer wprowadziło na rynek magazyn “Świat Wiedzy”, który stał się od razy liderem segmentu. Natomiast od października G+J Polska wydaje oparte na podobnej formule “Sekrety Nauki” (zobacz jak wygląda sprzedaż tytułów w segmencie).

W piśmie, adresowanym do czytelników między 20.a  45. rokiem życia, znajdą się teksty o głównie nauce i technice. Magazyn podzielony będzie na działy: “Nauka”, “Przyroda”, “Technologia”, “Historia”, “Transport” i “Kosmos”. Wśród autorów będą naukowcy, specjaliści w danej dziedzinie  i doświadczeni popularyzatorzy wiedzy.

“How It Works” liczyć będzie 100 stron, ukazywać się w nakładzie 80 tys. egz. i w cenie 9,99 zł. Jego format wyniesie 230x270 mm. Redaktorem prowadzącym tytułu została Anna Bugajska, wcześniej redaktor dziennika „Rzeczpospolita”.

Wprowadzenie pisma „How It Works” wsparte jest kampanią reklamową w telewizji (TVP, Polsat, TVN, stacje tematyczne TVN, Polsatu, Discovery i AtMedia, BBC Knowledge, TVP Sport, TVP Historia), a także w rozgłośni Chilli ZET, prasie oraz w internecie. Dodatkowo magazyn będzie miał ekspozycję w salonach prasowych. Spot przygotowała agencja DSK, a za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy MPG.

 

Magazyn “How It Works” wydawany jest też m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Portugalii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"