SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szpakowski i Borek o tym, że "taktyka jest jedna"

„Taktyka jest jedna. Jesteśmy na TY” – to hasło kolejnej odsłony platformy komunikacyjnej marki Tyskie (Kompania Piwowarska) przygotowanej na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Legendarni komentatorzy, czyli Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek zachęcają do “bycia na TY”, niezależnie od tego, której drużynie i w jaki sposób kibicujemy.

Tyskie jednoczy fanów piłki nożnej ponad wszelkimi podziałami. Jedni wybiorą oglądanie meczów w domowym zaciszu, drudzy będą ich świadkami na największych stadionach, a jeszcze inni – w lokalach gastronomicznych. Chcemy pokazać, że niezależnie w jaki sposób, komu i z kim kibicujesz „Taktyka jest jedna. Jesteśmy na Ty” – mówi Wojciech Szerszeń, brand manager Tyskie. 

Tyskie, należące do Kompanii Piwowarskiej, od lat towarzyszy fanom sportu, zwłaszcza miłośnikom piłki nożnej, m.in. jako oficjalny partner i sponsor reprezentacji Polski czy partner polskich kibiców.  

W związku ze zbliżającymi się piłkarskimi Mistrzostwami Europy marka wraca z nową reklamą, w której głos zabiera ambasadorski duet: Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek. Zachęcają wszystkich kibiców do wspólnej celebracji.  

Ponadto marka przygotowała specjalne opakowanie Tyskie Gronie w turniejowej szacie graficznej zainspirowanej barwami państw biorących udział w mistrzostwach. Dodatkowo, świętując awans kadry do turnieju, marka wprowadza do szerokiej dystrybucji w największych sieciach handlowych Tyskie biało-czerwone - Oficjalne Piwo Reprezentacji Polski - specjalnie uwarzone do kibicowania drużynie z orłem w godle.   

Za koncepcję kampanii odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorem zdjęć jest Zuza Krajewska. Produkcją zajął się zespół Papaya films, postprodukcją – Lunapark, udźwiękowieniem – Juice, planowaniem mediów – agencja mediowa Zenith, identyfikacją wizualną opakowań – agencja BNA.

 

 

Dołącz do dyskusji: Szpakowski i Borek o tym, że "taktyka jest jedna"

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pioter
Panom radzę zapoznać się z poniższym tekstem. Reklama alkoholu w PL to głupota.
https://businessinsider.com.pl/gospodarka/gigantyczne-koszty-nadmiernego-spozywania-alkoholu-placi-kazdy-podatnik/7p861pd
odpowiedź
User
Groobby
Kibicowanie na trzeźwo nie idzie dobrze oglądając reprezentację.
odpowiedź