SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Szpilki na Giewoncie 2”: Polsat liderem, 19,2 mln zł z reklam

Drugi sezon “Szpilek na Giewoncie” oglądało w Polsacie nieco mniej widzów niż premierową serię, ale znacznie poprawił on wyniki pasma i dał stacji pozycję lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 19,2 mln zł.

Średnia oglądalność drugiej serii “Szpilek na Giewoncie” wyniosła 2,41 mln widzów, co dało Polsatowi 21,65 proc. udziału w grupie 4+ i 23,84 proc. w grupie 16-49 - pokazują dane insytutu Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Produkcja nadawana był w czwartki o 22.00. W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie Polsat miał zaledwie 14,92 proc. udziału w 4+ i 16,20 proc. w 16-49. Kanał śledziło wtedy 1,62 mln osób.

Z kolei pierwszy sezon serialu „Szpilki na Giewoncie”, emitowany jesienią ub.r. w tym samym paśmie, oglądało średnio 2,62 mln widzów, a udział stacji wynosił wtedy odpowiednio 23,41 proc. i 25,65 proc. (więcej na ten temat).

Polsat w trakcie emisji drugiej serii był liderem w rynku telewizyjnym. Druga pozycja z 15,32 proc. udziału w rynku przypadła stacji TVN, nadającej wówczas filmy fabularne. Dalej uplasowały się kanały TVP: Jedynka z udziałem na poziomie 13,22 proc. i Dwójka (9,88 proc.). Wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat kolejność stacji była taka sama.

Wpływy reklamowe z drugiego sezonu”Szpilek” wyniosły 19,2 mln złotych (pierwsza zarobiła 19,37 mln zł, dane cennikowe netto, bez rabatów). Serial oglądały głównie kobiety, widzowie między 30. a 59. rokiem życia, mieszkańcy małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem  średnim i wyższym.

Emisja kolejnego sezonu „Szpilek na Giewoncie” planowana jest na jesień br. Zdjęcia do niego mają ruszyć w czerwcu br.


Widownia “Szpilek na Giewoncie” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
24-02-2011 2 595 320 20,73% 23,71%
03-03-2011 2 400 626 21,81% 24,64%
10-03-2011 2 533 645 22,45% 24,46%
17-03-2011 2 446 991 21,91% 24,83%
24-03-2011 2 309 951 21,24% 23,00%
31-03-2011 2 445 011 21,66% 23,58%
07-04-2011 2 381 405 20,96% 24,85%
14-04-2011 2 597 442 22,79% 24,45%
21-04-2011 2 411 978 21,48% 22,62%
28-04-2011 2 322 453 20,50% 22,63%
05-05-2011 2 309 788 21,31% 23,14%
12-05-2011 2 106 226 20,43% 20,79%
19-05-2011 2 535 760 24,42% 27,36%
Średnia 2 415 123 21,65% 23,84%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

  Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
Polsat – Szpilki na Giewoncie 2 415 123 21,65% 23,84%
TVP 1 1 463 305 13,22% 9,88%
TVP 2 523 776 9,88% 9,66%
TVN 1 695 675 15,32% 17,74%


Profil widownii “Szpilek”

Profil Polsat AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 68 32,84%
Kobiety 130 67,16%
Wiek  4-9 32 1,90%
 10-15 59 4,02%
16 - 19 68 3,82%
20 - 24 78 6,11%
25 - 29 91 8,14%
30 - 34 103 8,50%
35 - 39 132 9,75%
40 - 44 109 6,97%
45 - 49 135 9,28%
50 - 54 156 12,52%
55 - 59 127 9,87%
60+ 95 19,12%
Wlk. miasta Wieś 95 37,08%
< 50 tys. 111 26,69%
50-100 tys. 101 8,66%
100-200 tys. 112 9,05%
> 200 tys. 92 18,52%
Zawód Top management 118 10,22%
Pracownicy średniego szczebla 132 19,79%
Pracownicy fizyczni i rolnicy 104 20,82%
Emeryci 106 27,20%
Inni 72 21,98%
Wykształcenie Podstawowe 99 44,55%
Średnie 121 35,83%
Wyższe 109 13,70%
Inne 47 5,92%

 


 

Dołącz do dyskusji: “Szpilki na Giewoncie 2”: Polsat liderem, 19,2 mln zł z reklam

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
oglądałem na Polsat HD
0 0
odpowiedź
User
cojesta
taa, serial jest the best, dobrze że polsat zdecydował się go ciągnąć
0 0
odpowiedź
User
genom
Super, że wreszcie w ence w HD :D
0 0
odpowiedź