T-Mobile Polska szykuje się do przetargu reklamowego

Operator telekomunikacyjny T-Mobile Polska planuje przetarg na obsługę kreatywną. Od 2019 roku firmę w tym zakresie obsługuje DDB Warszawa.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

"W ramach standardowych procedur wewnętrznych T-Mobile jesteśmy zobligowani do systematycznego przeglądu rynku i ofert, w tym również tych związanych z obsługą kreatywną. Tego właśnie będzie dotyczył przegląd, który wystartuje jeszcze w tym miesiącu, i w którym mogą wziąć udział również nasze dotychczasowego agencje. Rozstrzygniecie przeglądu rynku planujemy jeszcze w tym roku" - przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe T-Mobile Polska.

Obecnie obsługą reklamową T-Mobile zajmuje się DDB Warszawa. W internecie operatora obsługuje VMLY&R, materiały BTL opracowuje ARC (Grupa Publicis), planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mindshare.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-polska-abonament-oferta-ceny-na-karte ##

T-Mobile ściął wydatki na reklamy

Z analizy Wirtualnemedia.pl wynika, ze T-Mobile w pierwszej połowie br. był trzecim największym reklamodawcą w branży telekomów, z wydatkami w wysokości 126,3 mln zł (spadek o 5,1 proc. rok do roku).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek