"Taniec z gwiazdami" nie traci na popularności

Siódma edycja "Tańca z gwiazdami" cieszy się minimalnie gorsząoglądalnością niż emitowana rok wcześniej piąta odsłona show, aleza to osiąga lepsze udziały w rynku. TVN w czasie emisji widowiskajest wiceliderem rynku telewizyjnego, a w grupie komercyjnej nawetliderem.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnio każdy z trzech pierwszych odcinków siódmej serii "Tańcaz gwiazdami" oglądało w TVN 5,16 mln widzów - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.To mniej niż przy nadawanej rok temu piątej odsłonie show, którejpierwsze trzy wydania przyciągnęły przed ekrany 5,21 mln osób. Mimoniedużego spadku widowni, wzrósł jednak średni udział show w rynkutelewizyjnym - z 28,52 proc. rok temu do 30,63 proc. po trzechodcinkach obecnej edycji.

Podczas emisji "Tańca z gwiazdami" stacja TVN pod względemgromadzonej widowni przegrywa tylko z Jedynką, która nadaje w tymczasie "Sport", "Pogodę", "Ranczo" i jego kulisy oraz filmy, codaje jej 31,75 proc. udziału. Dalej za TVN-em znajdują się: Polsat(16,13 proc., gł. "CSI: Kryminalne Zagadki Miami") i Dwójka (7,52proc., gł. "Podróże z żartem" i "Pitbull"). Natomiast w grupiewidzów w wieku od 16 do 49 lat to TVN jest liderem, wyprzedzającwszystkie inne stacje.

"Taniec z gwiazdami" przyciąga prze telewizory głównie kobiety,widzów od 30 do 44 lat i powyżej pięćdziesiątki, mieszkańców miastoraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z NASK odchodzi szef komunikacji

Z NASK odchodzi szef komunikacji

Operatorzy IPTV dodają nowe kanały pokazujące na żywo polskie kurorty i miasta

Operatorzy IPTV dodają nowe kanały pokazujące na żywo polskie kurorty i miasta

PR Calling z własną marką Nagrywki

PR Calling z własną marką Nagrywki

Instagram uruchamia Reels na telewizorach. Nowa aplikacja na Amazon Fire TV

Instagram uruchamia Reels na telewizorach. Nowa aplikacja na Amazon Fire TV

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Polska Press Grupa w projekcie Obywatel Bielik. Udostępni dane

Polska Press Grupa w projekcie Obywatel Bielik. Udostępni dane