WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Henio jako zajączek w wielkanocnej kampanii Tesco (wideo)

Gorący temat

Mecze Polaków na ME U-21 i gala „25 lat disco polo” hitami tygodnia. Najniższa w historii oglądalność TVP1

10

„Taniej niż myślisz” - Frisco.pl porównuje się z Tesco

2013-03-26 A A A KOMENTARZE: 7 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Pod hasłem „Taniej niż myślisz” rozpoczęła się kampania reklamowa internetowego supermarketu Frisco.pl porównująca obowiązujące w nim ceny z ofertą hipermarketów Tesco.

„Taniej niż myślisz” - Frisco.pl porównuje się z Tesco

Reklamy Frisco.pl prezentują typowy koszyk zakupowy, z którego produkty kosztują w tym sklepie mniej niż w hipermarketach Tesco.

- Głównym celem naszej kampanii jest pokazanie, że robiąc zakupy spożywcze we Frisco klienci mogą oczekiwać wysokiej jakości i jednocześnie zapłacić za produkty nie drożej niż w hipermarketach. Jest to możliwe dzięki bezpośrednim i bardzo dobrym relacjom z naszymi dostawcami oraz zautomatyzowanemu procesowi zamówień - komentuje Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.

Kampania od 25 marca obejmuje reklamy na wielu dużych portalach i w serwisach tematycznych oraz mailingi do klientów. Ponadto w samym Frisco.pl produkty tańsze niż w Tesco są specjalnie oznaczone oraz prezentowane w osobnej zakładce.

Autor: tw

Wiecej informacji: Frisco.pl, Tesco

Komentarze (7) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej