SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tele Świat” liderem dwutygodników TV. „Ekran TV” stracił najwięcej

W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, w tym „Tele Max” i „Super TV”, które rok wcześniej były jeszcze tygodnikami. Najwięcej stracił „Ekran TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2015 roku wyniosła 348 386 egz. Była ona o 9,73 proc. mniejsza niż w analogicznym miesiącu 2014 roku.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 198 890 egz., po spadku o 0,80 proc.

Na podium uplasował się jeszcze „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 158 897 egz., podczas gdy rok wcześniej w cyklu tygodniowym sprzedawał się w liczbie 159 505 egz.

Natomiast czwarte miejsce zajął „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w lutym br. wynoszącym 139 316 egz. W lutym 2014 roku ukazując się co tydzień magazyn ten notował sprzedaż na poziomie 143 459 egz.

„Telemax” na cykl dwutygodniowy przeszedł od wydania, które się ukazało 31 marca ub.r., a „Super TV” od numeru z 7 kwietnia ub.r. Pisma te zwiększyły do 96 stron swoją objętość (wcześniej wynosiła ona 56 stron) i zdrożały z 1,20 zł do 1,50 zł (więcej na ten temat).

Ostatnią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w lutym 2015 roku na poziomie 53 572 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 13,18 proc.

Wirtualnemedia.pl

luty

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

519 952

348 386

348 386

564 941

385 948

385 948

TV14

299 964

198 890

198 890

312 434

200 500

200 500

Tele Max

257 417

158 897

158 897

242 379*

159 505*

159 505*

Super TV

237 431

139 316

139 316

226 953*

143 459*

143 459*

Ekran TV

95 360

53 572

53 572

115 320

61 708

61 708

* tytuł ukazywał się jako tygodnik


W lutym 2015 roku w porównaniu do stycznia 2015 roku wszystkie tytuły zanotowały delikatne spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił magazyn „Super TV” - było to 4,17 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

luty

styczeń

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

519 952

348 386

348 386

534 861

351 231

351 231

TV14

299 964

198 890

198 890

289 979

199 098

199 098

Tele Max

257 417

158 897

158 897

259 905

163 306

163 306

Super TV

237 431

139 316

139 316

244 975

145 378

145 378

Ekran TV

95 360

53 572

53 572

99 485

54 884

54 884

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” liderem dwutygodników TV. „Ekran TV” stracił najwięcej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
KŁAMCY!!!!!
PORÓWMUJĄC SPRZEDAŻ ROKU 2014 I 2015 OGÓLNĄ DO NAKŁADU NIE MA SIĘ JAK DO SPADKÓW TYLKO WZROSTÓW NP.

Ekran TV: 20152014
95 360
53 572
53 572
115 320
61 708
61 708
odpowiedź
User
KŁAMCY!!!!!
PORÓWMUJĄC SPRZEDAŻ ROKU 2014 I 2015 OGÓLNĄ DO NAKŁADU NIE MA SIĘ JAK DO SPADKÓW TYLKO WZROSTÓW, PATRZ TABELA WYŻEJ NP.
EKRAN TV:
2015 2014
95 360 53 572 56,18% 115 320 61 708 53,51%

REASUMUJĄC PRZY ZMNIEJSZONYM NAKŁADZIE SPRZEDAŻ ROK DO ROKU GAZET WZROSŁA A NIE

ZMALAŁA. WSZĘDZIE TYLKO OSZUKUJĄ, KŁAMIĄ W ŻYWE OCZY.
odpowiedź