„Teleexpress” najchętniej oglądanym programem informacyjnym

W styczniu br. na pozycji lidera oglądalności wśród programów informacyjnych znalazł się „Teleexpress”. Biorąc pod uwagę całkowitą oglądalność to wszystkie serwisy zanotowały spadki, a najwięcej straciły „Wiadomości” TVP1.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Teleexpress” najchętniej oglądanym programem informacyjnym
Maciej Orłoś w studiu „Teleexpressu”

„Teleexpress” TVP1 w styczniu 2016 roku oglądało średnio 4,40 mln widzów, co zapewniło stacji 34,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej serwis stracił 1,79 proc. widzów, czyli 80 tys. oglądających, a jego udział zmalał z 34,92 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą pozycję zajęły „Wiadomości” TVP1. Widownia tego dziennika zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 9,93 proc. (409 tys. osób) do 3,70 mln oglądających. Udział „Wiadomości” w rynku zmalał z 25,44 proc. do 23,13 proc. O dużym spadku oglądalności dziennika TVP1 więcej napisaliśmy tutaj.

Natomiast ostatnie miejsce podium przypadło „Faktom” TVN. Ich oglądalność na głównej antenie zwiększyła się o 1,78 proc. (62 tys. widzów; jednocześnie był to jedyny wzrost) i w styczniu 2016 roku wyniosła ona 3,56 mln osób. Z kolei udział „Faktów” w TVN wyniósł 23,47 proc. (rok wcześniej było to 22,79 proc.).

Jednak „Fakty” nadawane są równolegle też w TVN24 Biznes i Świat, a średnia oglądalność programu na dwóch antenach w zeszłym miesiącu wyniosła 3,73 mln widzów, co przełożyło się na 24,53 proc. udziału. Było to o 4,61 proc. mniej niż w styczniu ub.r. na trzech kanałach, bo wtedy program nadawany był też dodatkowo w TVN24.

Oczko niżej znalazły się „Wydarzenia” Polsatu. Widownia tego dziennika wyniosła 2,62 mln osób, po stracie o 4,84 proc. Serwis ten emitowany jest jeszcze na antenie Polsatu News oraz Polsatu News 2. Łącznie zatem „Wydarzenia” na trzech stacjach w styczniu br. oglądało 2,84 mln widzów, czyli o 3,21 proc. mniej niż przed rokiem.

Natomiast wynik plasującej się na piątej pozycji „Panoramy” TVP2 poszedł w dół o 8,07 proc. do 1,88 mln widzów.

Wśród widzów w wieku 16-49 lat w styczniu 2016 roku na pozycji lidera oglądalności znalazły się „Fakty”, których widownia zmniejszyła się o 1,52 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp1-i-polsat-liderami-w-styczniu-tvn24-z-najwiekszym-wzrostem-w-czolowce-m-jak-milosc-hitem-miesiaca ##

W tym ujęciu jedynym wzrostem, wynoszącym 4,09 proc., pochwalić się mógł „Teleexpress”. Również i tutaj najwięcej straciły „Wiadomości” - było to 13,86 proc.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii