Telewizja Polsat wyemituje 14. Mikołajkowy Blok Reklamowy (zobacz spot)

W środę, 6 grudnia 2017 roku o godz. 18.45 już po raz czternasty Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jako pierwsi publikujemy główny spot, który zachęca widzów do obejrzenia charytatywnych reklam.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Telewizja Polsat wyemituje 14. Mikołajkowy Blok Reklamowy (zobacz spot)

Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego, obliczone na podstawie wyników oglądalności, w całości przekazane zostaną na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat.

- Od czternastu lat mamy szansę pomóc podopiecznym Fundacji Polsat, oglądając 6 grudnia Mikołajkowy Blok Reklamowy, emitowany na antenie Telewizji Polsat o godz. 18.45. W naszych spotach padają słowa „oglądajcie i pomagajcie, to prosty gest”. Tak proszę Państwa, to naprawdę prosty gest, który nic nie kosztuje, a ma wielką moc. Im więcej będzie nas przed telewizorami, tym więcej pieniędzy zbierzemy na wsparcie chorych dzieci - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.

Specjalny blok reklamowy będzie emitowany nie tylko na antenie Telewizji Polsat, a także w telewizji internetowej Ipla.

Po raz kolejny Świętego Mikołaja, w którego wciela się wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogą dziennikarze redakcji „Wydarzeń”, Polsatu News i Polsatu Sport. W tym roku będą to: Dorota Gawryluk, Magdalena Hykawy, Karolina Szostak, Jarosław Gugała, Bartosz Kwiatek oraz Andrzej Wyrwiński.

- Udział w kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego za każdym razem jest dla mnie wyjątkowym wydarzeniem. Świadomość, że robimy to by pomóc chorym dzieciom jest główną motywacją. Pamiętajmy, tradycyjnie 6 grudnia o 18.45 przed „Wydarzeniami” obejrzyjmy Mikołajkowy Blok Reklamowy, z którego dochód w całości jest przeznaczony na wsparcie chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat - mówi o udziale w kampanii Dorota Gawryluk, prezenterka „Wydarzeń” oraz gospodarz programu „#DorotaGawrylukZaprasza”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gwiazdy-rocka-emisja-super-polsat ##

W czwartek, 23 listopada br. ruszy kampania reklamowa zachęcająca widzów do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Obejmie ona kanały z Grupy Polsat, serwis Ipla, radio Muzo.fm oraz telewizję wewnątrzsklepową PRN Polska.

Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat, reżyserami spotów są Andrzej Szajewski i Michał Konwicki, za produkcję odpowiada Krzysztof Hansz, a animację przygotowało Studio Produkcyjne Orka.

W ub.r. w telewizji Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało 4,98 mln widzów. Dzięki temu Fundacji Polsat udało się zebrać kwotę 1,25 mln zł, a w ciągu dotychczasowych trzynastu edycji kampanii kwota ta wyniosła ponad 16,3 mln zł. Dotychczas Fundacja Polsat objęła swoją pomocą 31 tys. dzieci.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]