Telewizja śniadaniowa mniej popularna. Na czele „Dzień dobry TVN”

W pierwszych tygodniach 2013 oku wszystkie programy śniadaniowe nadawane w dni powszednie zanotowały spadki widowni.  Najwięcej straciło „Pytanie na śniadanie”, a cały czas największą popularnością cieszy się „Dzień dobry TVN”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

„Dzień dobry TVN” w dni powszednie w okresie od 2 stycznia do 21 lutego br. oglądało średnio 606 tys. widzów, co przełożyło się na 14,28 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 16,88 proc. wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Śniadaniowy program TVN - w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej - stracił 48 tys. widzów. Rok temu oglądało go 654 tys. osób (przy udziale wynoszącym odpowiednio 15,43 proc. oraz 18,38 proc.). Wtedy jednak ukazywał się on o godz. 8.30, a teraz zaczyna się o 8.00.

Zdecydowanie większy spadek zanotowało konkurencyjne „Pytanie na śniadanie” nadawane w TV2. Program ten na początku 2013 roku miał średnią oglądalność na poziomie 483 tys. widzów, a jego udział wyniósł 11,73 proc. w 4+ oraz 9,82 proc. w 16-49.

Widownia morning show Dwójki w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 183 tys. osób (rok temu śledziło go 666 tys. oglądających, a udział wynosił odpowiednio 15,73 proc. oraz 11,84 proc.). Jednak również i ten program rok temu rozpoczynał się pół godziny później.

Emitowaną w TVP1 o godz. 6.00 „Kawę czy herbatę?” w analizowanym okresie oglądało średnio 249 tys. widzów, co przełożyło się odpowiednio na 14,39 proc. oraz 9,40 proc. udziału.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wydania tego morning show straciły 115 tys. oglądających (rok temu śledziło je 364 tys. osób i miały one odpowiednio 20,99 proc. oraz 14,75 proc. udziału). Stało się tak, mimo że „Kawa czy herbata?” od stycznia br. zmieniła formułę na bardziej informacyjno-publicystyczną i ma jednego prowadzącego każdego dnia (więcej na ten temat).

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek „DD TVN” zgromadził 705 tys. widzów. Najpopularniejsze wydanie „Pytania na śniadanie” oglądało 556 tys. osób., a „Kawy czy herbaty?” - 327 tys. widzów.

Średnia oglądalność programów śniadaniowych

 

Trzy topowe wydania porannych magazynów

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej