„The Voice of Poland 2” stracił 100 tys. widzów. 12,1 mln zł z reklam

Drugą edycję „The Voice of Poland” oglądało w Dwójce 2,17 mln widzów, o 100 tys. osób mniej niż pierwszą serię show. Program poprawił udziały w TVP2 w grupie komercyjnej a wpływy z reklam wyniosły 12,1 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

„The Voice of Poland 2” oglądać można było w okresie od 2 marca do 18 maja br., w soboty po godz. 20.00. Średnia widownia show wyniosła 2,17 mln osób, co przełożyło się na 14,88 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 15,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się castingowy odcinek programu pokazany 16 marca br. o godz. 21.05. Oglądało go 2,94 mln widzów.

Dla porównania, emitowana jesienią 2011 roku pierwsza edycja „The Voice of Poland” miała o 100 tys. więcej widzów, bo 2,27 mln. Jej udział był co prawda wyższy w 4+ (15,69 proc.), ale niższy w grupie komercyjnej (14,85 proc., więcej na ten temat).

W czasie nadawania „The Voice of Poland” TVP2 zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była TVN z udziałem na poziomie 15,81 proc. emitująca swój talent-show „X Factor” oraz filmy fabularne, a wiceliderem -  TVP1 (15,59 proc.; „Komisarz Alex”, filmy fabularne). Za Dwójką uplasowała się Polsat (11,54 proc., filmy, gala KSW). Z kolei w grupie komercyjnej TVP2 była druga, przegrywając tylko z TVN. Trzeci był Polsat, a czwarta - TVP1.

Show przyniósł Dwójce wpływy reklamowe wynoszące 12,1 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Dyrekcja TVP2 zadowolona jest z oglądalności show i jego jakości. - Program stał na wysokim poziomie wokalnym i artystycznym oraz spotkał się z pozytywnym przyjęciem ze strony widzów. Dlatego zastanawiamy się nad kontynuacją trzeciej edycji tego show w jesiennej ramówce TVP2. Na ostateczne decyzje jest jednak zdecydowanie za wcześnie - informuje nas centrum prasowe TVP.

Drugą edycję „The Voice of Poland” wygrała Natalia Sikora. Trenerami w niej byli: Justyna Steczkowska, Patrycja Markowska, Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron z Afromental. Show prowadzili: Marika, Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Producentem wykonawczym był Rochstar.

grafika

jury „The Voice of Poland”, fot. TVP

Trzy topowe odcinki „The Voice of Poland”

Oglądalność „The Voice of Poland” na tle konkurencji

 

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy