“The Voice of Poland 3” jesienią w TVP2?

Firma Rochstar przygotowuje się do realizacji trzeciej edycji muzycznego programu “The Voice of Poland”, który może trafić na antenę TVP2 jesienią br. - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

Rochstar na swoim facebokowym fanpage'u poinformował, że w sobotę 8 czerwca br. w siedzibie Telewizji Polskiej przy ul. Woronicza 17 zostanie zorganizowany casting do “programu telewizyjnego”. Nieoficjalnie wiadomo jednak, że firma Rinke Royensa pracuje już nad kolejną edycją “The Voice od Poland”. Producent zaprasza na przesłuchanie osoby w wieku powyżej 15. roku życia, a każdy uczestnik castingu musi przygotować dwie piosenki (w tym jedną po polsku).

Alicja Czarnecka-Suls, dyrektor zarządzająca Rochstaru, nie komentuje sprawy kolejnej edycji “The Voice of Poland”, również biuro prasowe TVP nie wypowiada się ten temat. Cały czas bowiem ostateczna decyzja zarządu o emisji programu w jesiennej ramówce nie zapadła, nie została też podpisana umowa z producentem.

Jednak po zakończeniu w maju br. drugiej serii talent-show TVP informowała, że jest zadowolona z jej wyników oglądalności i dlatego zastanawia się nad emisją kolejnej edycji jesienią br. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że druga edycja “The Voice of Poland” gromadziła wiosną przed telewizorami średnio 2,17 mln osób. Przekładało się to na 14,88 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 15,44 proc. w grupie 16-49  (dane Nielsen Audience Measurement; więcej na ten temat). Program wygrała Natalia Sikora.

grafika

jury „The Voice of Poland”, fot. TVP

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Retinoidy dla każdego? Odkryj pełnię możliwości od BasicLab Dermocosmetics
Materiał reklamowy

Retinoidy dla każdego? Odkryj pełnię możliwości od BasicLab Dermocosmetics

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów