Think Kong z obsługą Air France w social media

Agencja Think Kong zajmie się obsługą w social media KLM i Air France, dwóch marek należących do holdingu Air France.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Think Kong z obsługą Air France w social media
Shutterstock.com

Oprócz koordynacji działań na profilach KLM i Air France na Facebooku, do zadań Think Kong należeć będzie także prowadzenie kampanii reklamowych w social media wspierających sprzedaż biletów on-line oraz współpraca z blogerami. Z ramienia agencji projekt koordynuje Anita Wojtaś-Jakubowska.

Umowę podpisano na cały 2014 rok.

jj
Autor artykułu:
jj
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg