Think Kong z obsługą Air France w social media

Agencja Think Kong zajmie się obsługą w social media KLM i Air France, dwóch marek należących do holdingu Air France.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Think Kong z obsługą Air France w social media
Shutterstock.com

Oprócz koordynacji działań na profilach KLM i Air France na Facebooku, do zadań Think Kong należeć będzie także prowadzenie kampanii reklamowych w social media wspierających sprzedaż biletów on-line oraz współpraca z blogerami. Z ramienia agencji projekt koordynuje Anita Wojtaś-Jakubowska.

Umowę podpisano na cały 2014 rok.

jj
Autor artykułu:
jj
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"