SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TNT z nową kampanią wizerunkową (wideo)

Kanał filmowy TNT ruszył z kampanią wizerunkową pod hasłem „W TNT wszystko wygląda lepiej”. Stacja łączy w nim ze sobą dwa światy: filmowy i serialowy.

Na potrzeby trwającej do końca października kampanii powstały spoty promocyjne, które odzwierciedlają hasło kampanii.

Spoty wizerunkowe, za których kreację i produkcję odpowiada Turner, będą emitowane w wybranych kanałach nc+ i Cyfrowego Polsatu.

Ponadto kampania będzie prowadzona w prasie, internecie i mediach społecznościowych. W ramach działań przygotowano także we współpracy z portalem filmowym Filmweb.pl konkurs dla widzów. Dodatkowo, kampania wizerunkowa stacji będzie promowana podczas Warszawskiego Festiwalu Filmowego, którego kanał TNT został oficjalnym partnerem.

Średni udział TNT w 2016 roku wyniósł 0,21 proc.

Dołącz do dyskusji: TNT z nową kampanią wizerunkową (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PIOTR
Promocja guzik da jesli nie ograniczą ilosc reklam....
odpowiedź
User
NATALIA
Nie pomoze ani" otwarte okno",kampania reklamowa, ani też znane filmy jesli stacja nie zmniejszy czasu reklamowego.W przeciwnym razie czeka ja taki los jak CBS DRAMA czy wkrótce UNIWERSAL.
odpowiedź
User
widz1
A ja lubię TNT. Chociaż pamiętam ,że znacznie przyjemniejsze dla oka były przerywniki reklamowe na TCM.
odpowiedź