Tomasz Jakubiak prezentuje "Najświeższe lokalności" sklepów Lewiatan

Ruszyła kampania sklepów Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan w ramach nowej platformy komunikacji "Najświeższe lokalności" z Tomaszem Jakubiakiem.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Tomasz Jakubiak prezentuje "Najświeższe lokalności" sklepów Lewiatan

Przygotowane materiały i spoty przyjęły stylistykę newsów rodem z telewizji informacyjnej. W rolę prowadzącego wcielił się Tomasz Jakubiak znany ze swojego zamiłowania do pielęgnowania lokalności. Sam Lewiatan w komunikacji przedstawiany jest jako serce lokalnej społeczności. Łączą się w nim interesy i historie gospodarza sklepu, dostawców, klientów - całej okolicy.

Na kampanię składają się działania offline i online, w telewizji, radiu, digitalu i sklepach.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tomasz-jakubiak-lewiatan-reklama ##

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare, produkcją spotów telewizyjnych zajęło się Shootme, strategię komunikacji przygotowało Czteryczwarte wraz z Ambasadą, a za platformę komunikacji i egzekucję we wszystkich kanałach odpowiada agencja Ambasada.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana