Kampania oferowanej przez T-Mobile Polska taryfy Jump Family z udziałem Tomasza Kota zaczęła się w połowie kwietnia. Pierwsze reklamy pokazywały, jak Kot z rodziną i chłopakiem w przebraniu psa odwiedza salon tej sieci i kupuje promowaną usługę (obejrzyj te spoty).
Nowe spoty są utrzymane w konwencji serialu familijnego - pokazują zabawne rozmowy Kota z chłopakiem i innymi członkami rodziny.
Reklamy podkreślają, że w ramach wyższych planów taryfowych Jump Family otrzymuje się nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych oraz pakiety internetowe (zobacz szczegóły).
Akcja reklamująca Jump Family jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne), internecie (m.in. serwisy wideo i portale społecznościowe), radiu, prasie, na outdoorze (m.in. ekrany digital signage) oraz w kanałach własnych T-Mobile Polska (przede wszystkim w punktach sprzedaży).

Kreację kampanii przygotowała agencja DDB & Tribal, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.











