Tomasz Kraus i Wojciech Frycz pozyskują 3 mln zł na rozwój Joymile

Joymile, platforma ułatwiająca zakup samochodów używanych, pozyskała w kolejnej rundzie finansowania 3 miliony złotych. Głównym inwestorem została firma Enern.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Tomasz Kraus i Wojciech Frycz pozyskują 3 mln zł na rozwój Joymile
Tomasz Kraus i Wojciech Frycz

Największym inwestorem w kolejnej rundzie finansowania Joymile został Enern, fundusz typu venture capital z siedzibą w Pradze. Ponadto środki na rozwój platformy wyłożyli m.in. Experior, Groclin czy Xevin Investments. Pozyskane 3 miliony złotych zostaną przeznaczone na rozwój startupu założonego w 2016 roku przez Tomasza Krausa i Wojciecha Frycza.

Joymile pomaga kupować bezpieczne auta na rynku samochodów używanych. Dzięki systemowi personalizacji, platforma pozwala określić najważniejsze wymogi danego klienta. Następnie doradcy firmy wybierają odpowiednie oferty i kontaktują się z kupującym przez platformę. Wszystkie proponowane przez Joymile samochody są uprzednio sprawdzone i spełniają wymogi bezpieczeństwa.

Joymile to nie pierwszy startup budowany przez Tomasza Krausa i Wojciecha Frycza. Pracowali oni przy takich projektach jak Brainly, Investio czy Picodi. Kraus jest jednym z inwestorów serwisu Wedding.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media