Tomasz Szurawski rozstaje się z Gremi Business Communications

Tomasz Szurawski, dyrektor działu marketingu korporacyjnego w Gremi Business Communications, odchodzi z wydawnictwa - ustalił portal Wirtualnemedia.pl

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Tomasz Szurawski rozstaje się z Gremi Business Communications
Shutterstock.com

- Z początkiem marca odchodzę z Gremi Business Communications. “Rzeczpospolita” to silna marka i fenomen na polskim rynku prasowym. Taką ją zapamiętam. Życzę koleżankom i kolegom z GBC sukcesów w walce o silną pozycję rynkową wszystkich tytułów - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Szurawski. Przyczyn odejścia nie komentuje. - Moje dalsze plany zawodowe są w fazie negocjacji - dodaje.

Tomasz Szurawski do wydawnictwa dołączył w maju ub.r. razem z pięcioma innymi menedżerami, którzy przeszli z Ringier Axel Springer Polska (więcej na ten temat). Ściągnął ich Jerzy Karwelis, który wcześniej przeszedł z RASP do Gremi Media (poprzednik GBC) na stanowisko dyrektora wydawniczego, ale już po pół roku z niego zrezygnował (przeczytaj więcej).

W RASP Tomasz Szurawski pracował przez 12 lat. Odpowiadał tam kolejno za PR, programy CSR, komunikację wewnętrzną i korporacyjną, kreację i promocję produktową, event marketing i sprzedaż B2B. Ostatnim zajmowanym przez niego stanowiskiem w poprzedniej firmie była funkcja zastępcy dyrektora marketingu korporacyjnego.

Gremi Business Communications jest wydawcą m.in. “Rzeczpospolitej”, “Parkietu” i “Sukcesu”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska